خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

۲راه مواصلاتی مازندران به تهران سال آینده به پایان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۴۷۰

جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه‌ای به مبحثسلامت افراد جامعه دارد و این امر در دولت با جدیت بیشتری به چشم می‌آید.

استاندار مازندران از پایان پروژه ۲راه مواصلاتی مازندران به پایتخت کشور در سال آینده خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از آمل، ربیع فلاح جلودار در آیین افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال با اشاره به پوشش خبری مطلوب کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت در سطح ملی و بین‌المللی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه‌ای به مبحثسلامت افراد جامعه دارد و این امر در دولت با جدیت بیشتری به چشم می‌آید.

وی تاکید داشت: دولت در مدت یک سال از فعالیت خود در طرح‌های انقلابی و جامعی در زمینه سلامت را اجرایی کرده است.

فلاح اضافه کرد: طرح تحول سلامت که حدود پنج ماه از عمر آن می‌گذرد یک تحول اساسی در بین مردم به ویژه اقشار متوسط و کم‌درآمد ایجاد کرده به طوری که هزینه درمان در بیمارستان‌های دولتی به شدت کاهش یافته و با ایجاد مدیریت بسیار مطلوب و خدمات بهتر سهم بیماران به کمتر از ۵/۷ درصد رسیده است تا هیچ بیماری در کشورمان به دلیل مشکلات مالی درمانش به اختلال نیافتد.

نماینده عالی دولت با اشاره به برگزاری مدت زمان اندک کنفرانس گردشگری سلامت و نمایشگاه تخصصی بیان داشت: این استان تنها توانست حداقل ظرفیت‌های ملی و منطقه‌ای مازندران را ارایه دهد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای کشورهای اکو توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان را از نزدیک مشاهده کردند و انتظار می‌رود در قالب ارتباطات متقابل کشورهای عضو اکو با ایران اسلامی تیم‌های تخصصی از بخش‌های دولتی و خصوصی تشکیل شده تا روابط بیش از پیش مستحکم شود.

فلاح جلودار از پایان پروژه راه‌های دو جاده فیروزکوه و هراز تا سال آینده خبرداد و گفت: این راه‌های مواصلاتی مازندران به پایتخت کشور کاملا چهاربانده می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز