خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

مدیران شهرستانی در کرمانشاه، برای افتتاح هر طرح کار خود را تعطیل نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۴۵۰

برای افتتاح هر طرحی لازم نیست که همه مدیران یک شهرستان، کار و وظیفه خود را تعطیل کنند بلکه فقط مدیران دستگاه مرتبط با طرح باید در آن حضور داشته باشند.

استاندار کرمانشاه در آستانه هفته دولت، در نشست مشترک با معاونین و فرمانداران شهرستان‌های استان، اظهار داشت: دولت تریبون مناسبی برای بیان خدمات و دستاوردهای خود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رضایی گفت: در این هفته معاونین استانداری، فرمانداران و نیز مشاور عالی استاندار موظفند با هماهنگی ائمه جمعه به عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه به بیان دستاوردهای دولت در یک سال خدمتگزاری بپردازند زیرا آنهایی که این دولت را انتخاب کرده‌اند حق دارند بدانند که آیا کاری انجام شده یا نه و این وظیفه ماست که آن‌ها را بیان کنیم.

استاندار کرمانشاه بر لزوم صرفه جویی در وقت و هزینه افتتاح طرح‌ها تاکید کرد و افزود: برای افتتاح هر طرحی لازم نیست که همه مدیران یک شهرستان، کار و وظیفه خود را تعطیل کنند، بلکه فقط مدیران دستگاه مرتبط با طرح باید در آن حضور داشته باشند و از همه مهم‌تر باید از مردم و خانواده‌های معظم شهدا دعوت کرد که در افتتاح و بهره برداری طرح‌ها و پروژه‌های مختلف حضور داشته باشند.

وی در ادامه ضمن برشمردن اولویت دولت بر خروج از رکود، آن را فرصتی حیاتی برای استان کرمانشاه ذکر کرد که می‌تواند ضمن کاهش نرخ بیکاری، زمینه ساز فرصت‌های جدیدی برای استان باشد.

استاندار کرمانشاه افزود: با یک عزم جدی و یک حرکت با برنامه به همراه یک تیم قوی که همه این‌ها در استان وجود دارد می‌توانیم بر مشکلات موجود فائق بیاییم و رفع و حل مشکلات بخصوص معضل بیکاری بیشتر از هر چیز دیگر، به توان ما مدیران بستگی دارد.

رضایی گفت: ما نباید وضعیت امروز را با تمرکز کردن بر روی جنگ هشت ساله توجیه کنیم چون امکاناتی که در این استان برای رفع بیکاری و جبران عقب ماندگی‌ها هست در بسیاری از استان‌ها وجود ندارد.

وی اضافه کرد: با امکانات آب، اراضی کشاورزی و ظرفیت‌های توریستی استان معتقدم که با تلاش و برنامه درست می‌توان مشکلات کرمانشاه را حل کرد که با توجه به تیم قوی معاونین و مدیرانی که داریم این مهم دور از دسترس نیست.

رضایی در ادامه با پراهمیت خواندن نقش بانوان و جوانان در تصمیم گیری‌های استان اظهار داشت: جوانان و بانوان نیروهایی هستند که به هیچ وجه نباید از آن‌ها غافل شد، بخصوص باید بانوان استان را حتی در روستا‌ها و نقاط دور افتاده، در زمینه‌های مختلفی از جمله تولید صنایع دستی و صنایع کوچک به مشارکت واداشت که دستاوردهای این مشارکت می‌تواند مزایای بسیار زیادی در کوتاه مدت و دراز مدت داشته باشد.

وی با اشاره به نقش مدیران در تعیین برنامه‌های راهبردی و نیز مسیر تصمیم سازی‌ها اظهار داشت: روش کاری من بر حمایت همه جانبه از مدیران است و تا وقتی که در این استان هستم از حریم دولت و مدیران، با تمام قدرت صیانت خواهم کرد اما نسبت به مدیری که با مسائل و مشکلات مردم کوتاهی کند نیز بشدت حساس هستم.

رضایی اضافه کرد: هر مدیری در هر سمتی بخصوص فرمانداران، بخشداران و دهیار‌ها بدانند که نماینده عالی دولت در حوزه مدیریتی‌شان هستند و با تمام قوا به کارشان بپردازند، زیرا آن‌ها بهتر می‌توانند کاستی‌ها و ظرفیت‌های آن مناطق را شناسایی و منتقل کنند تا ما هم بتوانیم در ارائه تصمیمات، درست اقدام کنیم و به طور کلی محور تصمیمات ما فرمانداران، بخشداران و دهیاران هستند.

استاندار کرمانشاه به مصوبات سفر مقام معظم رهبری نیز بعنوان نعمت و فرصتی عظیم که نصیب این استان شده اشاره کرد و افزود: مصوبات رهبری پر از خیر و برکت بوده که برای عملی شدن آن‌ها تلاش می‌کنیم.

وی در پایان از فرمانداران خواست با جدیت از تمام توان بزرگان و افراد ذینفوذ و نیز نیروهای انتظامی برای ریشه کن کردن اعتیاد در استان استفاده کنند بطوریکه نتیجه همین تلاش‌ها باعثشده امسال به همراه اصفهان در صدر استان‌هایی قرار بگیریم که در مبارزه با مواد مخدر جدی بوده و کار کرده‌اند.

در این نشست هر یک از فرمانداران به بیان دستاوردهای دولت در حوزه مدیریتی خود و مشکلات موجود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز