خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

شهرداری اصول اخلاقی را در گزینش پیمانکاران لحاظ کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۴۱۳

مدیریت شهری باید رعایت اصول اخلاقی را در گزینش پیمانکاران و کسانی که خدمات ارائه می‌کنند، لحاظ کند.

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری باید روند احقاق حق و حقوق خانواده مرحوم «علی چراغی» کارگر بازیافت را از طریق پیمانکار دنبال کند.

معصومه آباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در واکنش به قتل یک کارگر توسط عوامل منسوب به شهرداری گفت: مرحوم «علی چراغی» منسوب به طبقه کارگری و دارای ۴ فرزند بود که در منظر یکی از فرزندانش به قتل رسید و حادثه دلخراشی را رقم زد.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری باید رعایت اصول اخلاقی را در گزینش پیمانکاران و کسانی که خدمات ارائه می‌کنند، لحاظ کند.

آباد با اشاره به اینکه شورای شهر تهران با نگاه انسانی و توجه به حق حیات، قتل این کارگر را مورد توجه قرار داده‌است، افزود: تمامی حوادثشهر که منجر به آسیب، ‌فوت و یا ضرب و جرح می‌شود، با دقت زیادی از سوی شورای شهر پیگیری شده تا بتوانیم خشونت‌های شهری را کاهش دهیم.

وی درباره وظیفه شهرداری تهران در قبال خانواده مرحوم «چراغی» اظهار کرد: به طور حتم شهرداری باید موضوع پرداخت دیه و تمام مسائل مربوط به وضعیت خانواداه مرحوم را که متوجه پیمانکار است، دنبال کند. البته خسران عاطفی وارد شده به این خانواده غیرقابل جبران خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز