خبرگزاری کار ایران

/ تکرار /

رسیدگی به نحوه نظارت بر تبلیغات محصولات مواد غذایی در کمیسیون بهداشت

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۴۰۱

روز دو‌شنبه آینده اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از نمایشگاه «جلوه خودباوری و مدیریت جهادی» وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بازدید خواهند داشت.

استماع گزارش مسؤولین بازرگانی سازمان صدا و سیما و مسؤولین سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص نحوه نظارت بر تبلیغات محصولات مواد غذایی خصوصاً برنج از اقدامات این کمیسیون بهداشت و درمان در هفته آینده خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، کمیسیون بهداشت و درمان روز یکشنبه گزارش ریاست دانشگاه علوم پزشکی البرز درخصوص مشکلات پیش‌رو و ارائه راهکارههای رفع آن را مورد بررسی قرار می‌دهد.
همچنین روز یکشنبه بررسی اصلاح بند(۳) قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی اصلاحی مصوب۱۳۹۲، بررسی طرح و لایحه الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب۱۳۸۰ و اصلاحات و الحاقات بعدی آن و همچین ادامه بررسی طرح حمایت از سلامت و حقوق جانبازان بالای پنجاه درصد در دستور کار کمیسیون بهداشت قرار خواهد داشت.
روز دو‌شنبه آینده نیز اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از نمایشگاه «جلوه خودباوری و مدیریت جهادی» وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بازدید خواهند داشت.
استماع گزارش ریاست سازمان ملی استاندارد کشور در خصوص برنامه‌های سازمان مذکور در جهت ارتقاء سطح استاندارد و بررسی طرح و لایحه الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب۱۳۸۰ و اصلاحات و الحاقات بعدی آن و همچنین استماع گزارش مسؤولین بازرگانی سازمان صدا و سیما و مسؤولین سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص نحوه نظارت بر تبلیغات محصولات مواد غذایی خصوصاً برنج از دیگر اقدامات این کمیسیون در هفته آینده خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز