خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

خود پسندی‌ها و خود بزرگ بینی‌ها در کشور مانع پیشرفت است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۳۸۵

امیدواریم ضمن حفظ عزت و مصلحت کشور و ارزش‌های انقلاب، همدلی بین گروه‌های مختلف در کشور و قوای سه گانه افزایش یابد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خود پسندی‌ها و خود بزرگ بینی‌ها در کشور مانع از پیشرفت است و با وحدت و همدلی می‌توان مشکلات را مرتفع و امور را پیش برد.

به گزارش ایلنا؛؛ سید حسن هاشمی با حضور در شهرستان خلخال در مسجد جمعه این شهرستان طی سخنانی گفت: با سپری شدن حدود یکسال از عمر دولت، آرامش و امید در کشور ایجاد شده است و روابط بین المللی ما با سایر کشور‌ها بهبود یافته است، و امیدواریم ضمن حفظ عزت و مصلحت کشور و ارزش‌های انقلاب، همدلی بین گروه‌های مختلف در کشور و قوای سه گانه افزایش یابد.

هاشمی افزود: خود پسندی‌ها و خود بزرگ بینی‌ها در کشور مانع از پیشرفت است و با وحدت و همدلی می‌توان مشکلات را مرتفع و امور کشور را پیش برد.

وی به دو مشکل عمده کشور اشتغال و معیشت اشاره کرد و گفت: پسندیده نیست در جمهوری اسلامی ایران جوانان جویای کار مدت‌ها دنبال فرصت شغلی باشند با اینکه مردم برای ارتزاق و هزینه‌های درمانی خود بعد از ۳۵ سال که از پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی می‌گذرد در تنگنا قرار گیرند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: خواسته‌های مردم خلخال در خصوص رفع مشکلات و ایجاد بستر توسعه، منطقی و به حق است اما باید در نظر داشته باشیم دولت را در شرایطی تحویل گرفتیم که میلیارد‌ها ریال کسری اعتبار داشته‌ایم و بدهی ما در بخش بهداشت و درمان هشت هزار میلیارد بوده است که با طرح‌ها و اقداماتی که در حال انجام است وضعیت رو به بهبود است.

هاشمی با اشاره به مشکل کمبود تخت‌های بیمارستانی در استان اردبیل گفت: کمبود‌ها را به تدریج و با توجه به منابع مالی و در سایه وحدت و همدلی رفع می‌کنیم.

بنابر این گزارش وزیر بهداشت پس از سخنرانی در مسجد جمعه خلخال با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان از بخش‌های مختلف اورژانس، اطفال و دیالیز بیمارستان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و نحوه ارایه خدمات به بیماران قرار گرفت و توصیه‌ها و دستورات لازم برای رفع کمبود نیرو و تجهیزات را صادر کرد.

این گزارش حاکیست؛ وزیر بهداشت در ادامه از بخشهای مختلف دانشکده علوم پزشکی خلخال نیز بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز