خبرگزاری کار ایران

/ تکرار /

بررسی مشکلات کارگران نی‌بر نیشکر در کمیسیون اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۳۶۲

بررسی طرح استفساریه قانون نحوه پرداخت عیدی کارکنان دولت و نحوه تسری آن به کارگران شاغل و مشمولان قانون کار در دستگاههای اجرائی و بررسی لایحه یک‌فوریتی الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت از دیگر برنامه های این کمیسیو در هفته آیده خواهد بود.

کارگروه کار و روابط کار کمیسیون اجتماعی یکشنبه اینده مسائل و مشکلات کارگران نی‌بر نیشکر مرد بررسی قرار می‌دهد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، کمیسیون اجتماعی هفته اینده بررسی طرح یک‌فوریتی الحاق یک تبصره به ماده(۵) قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش را ادامه می‌دهد.
همچنین بررسی طرح استفساریه قانون نحوه پرداخت عیدی کارکنان دولت و نحوه تسری آن به کارگران شاغل و مشمولان قانون کار در دستگاههای اجرائی و بررسی لایحه یک‌فوریتی الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت از دیگر برنامه های این کمیسیو در هفته آیده خواهد بود.
گفتنی است کارگروه موارد خاص این کمیسیون نیز روز شنبه بررسی طرح یک‌فوریتی الحاق یک تبصره به ماده(۵) قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش را در دستور کار خود دارد.
کارگروه کار و روابط کار این کمیسیون نیز یکشنبه اینده مسائل و مشکلات کارگران نی‌بر نیشکر مرد بررسی قرار می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز