خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

بازدید مدیران بازار سرمایه از شرکت‌های فرا بورس زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۲۹۸

هیاتی متشکل از مدیران عالی رتبه و کارشناسان شرکت فرابورس ایران و سازمان بورس اوراق بهادار به ریاست هامونی، مدیر عامل شرکت فرابورس ایران، ضمن دیدار با هیات رئیسه اتاق زنجان از تالار اختصاصی بورس اتاق بازرگانی و شرکت‌های حاضر در فرابورس و شرکت‌های علاقمند به حضور، بازدید کردند.

هیات مذکور در این سفر یک روزه ضمن دیدار از شرکت کیمیای زنجان گستران، یکی از شرکت‌های فعال در زمینه صنعت سرب و روی کشور و متقاضی ورود به فرابورس ایران با فعالیت‌های این شرکت از نزدیک آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در این دیدار غلامحسین جمیلی، رئیس اتاق زنجان و مدیر عامل شرکت کیمیای زنجان گستران ضمن ارائه توضیحات مبسوطی در خصوص روند تولید کارخانه از پیشرفت‌های شرکت مذکور در زمینه اخذ ایزوهای مختلف و به کارگیری نیروی انسانی بومی، طرحهای توسعه و جایگاه شرکت دربازارهای هدف، انتقال تکنولوژی‌های نو مهندسی معکوس علاقمندی شرکت را برای حضور فعال در بازار فرابورس اعلام کرد.

در ادامه این سفر هامونی، مدیر عامل فرابورس ایران و هیات همراه باحضوردر سایت پتروشیمی زنجان از نزدیک با نقطه نظرات مدیران و سرمایه گذاران زنجانی آشنا شدند.

فرید صباحی، عضو هیات رئیسه اتاق زنجان و مدیر عامل شرکت پتروشیمی زنجان، در این نشست از مدیران شرکت فرابورس خواست با توجه به افت شدید قیمت سهام در بازار بورس کشور مسئولین روند اعتماد سازی را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

از سوی دیگر مشکلات شرکت پتروشیمی زنجان در این جلسه مطرح شد که هامونی، توضیحات مبسوطی در خصوص راهکارهای برون رفت و بهبود وضعیت شرکت پتروشیمی در تامین مالی برای ادامه پروژه ارائه کرد.

بازدید از شرکت زرین معدن آسیا و دیدار با معاون اقتصادی استانداری زنجان از دیگر برنامه‌های سفر مذکور بود که مدیر فرابورس ایران در این دیدار به بحثو تبادل نظر در خصوص فرصتهای سرمایه گذاری زنجان و استفاده از پتانسیل‌های بازار سرمایه برای رشد و توسعه صنایع و شرکتهای زنجان پرداخت.

در ادامه این جلسه به پیشنهاد اتاق بازرگانی زنجان مقرر شد شرکت‌های استانی که آمادگی و علاقمندی حضور در فرابورس را دارند، توسط هیات رئیسه اتاق شناسایی و زمینه حضور و جذب آن‌ها در فرابورس مهیا شود.

در ادامه، میهمانان با حضور در شرکت توسعه سیستم سانای شرق از نزدیک با فعالیت‌های این شرکت آشنا شدند.

لازم به یادآوری است شرکت مذکور در زمینه تولید نرم افزارهای کامپیوتری و هایتک عنایت نموده و جزء شرکتهای دانش بنیان فعال در استان زنجان محسوب می‌شوند.

در پایان این سفر هیات مذکور پس از بازدید از تالار اختصاصی کارگزاری بانک سپه ضمن بازدید این کارگزاری را افتتاح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز