خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی اتاق بازرگانی زنجان خبر داد:

تعیین کارگروه جهت حل مشکلات بانکی توسط اتحادیه صادرکنندگان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۲۹۷

دبیر اجرائی اتحادیه صادرکنندگان اداره کل امور مالیاتی استان مکلف شد حداکثر ظرف مدت ۳ماه از زمان تکمیل و ارائه مدارک توسط صادرکنندگان، مبالغ مالیات برارزش افزوده اخذ شده از اشخاص را با معرفی و هماهنگی اتحادیه صادرکنندگان، خارج از نوبت رسیدگی کرده و به صادرکننده مسترد شود.

مسئول روابط عمومی اتاق بازرگانی زنجان گفت: اتحادیه صادرکنندگان به منظور بررسی مسائل بانکی صادرکنندگان تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، زهرا سعادتی امروز با اعلام این خبر گفت: بر اساس مصوبه هفتمین نشست استانی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با پیگیری رنگ رونا، دبیر اجرائی اتحادیه صادرکنندگان اداره کل امور مالیاتی استان مکلف شد حداکثر ظرف مدت ۳ماه از زمان تکمیل و ارائه مدارک توسط صادرکنندگان، مبالغ مالیات برارزش افزوده اخذ شده از اشخاص را با معرفی و هماهنگی اتحادیه صادرکنندگان، خارج از نوبت رسیدگی کرده و به صادرکننده مسترد شود.

سعاتی ادامه داد: در این نشست مقرر شد علل عدم جذب امتیازات تخصصی به صادرکنندگان استان در نشستی با حضور اعضاء شورای هماهنگی شبکه بانکی و اتحادیه صادرکنندگان بررسی و نتیجه در جلسه آتی این شورا مطرح شود.

وی تصریح کرد: ازسوی دیگر در نشست مشترک مدیران استانی بانک ملی، هیئت رئیسه اتاق زنجان و اتحادیه صادرکنندگان که به منظور ارائه راهکارهای مناسب جهت حل مشکلات بانکی و نقدینگی واحدهای صادراتی استان برگزار شدو باموافقت حاضرین مقرر شد کارگروهی با ترکیب سه تن از نمایندگان مدیران امور شعب بانک ملی وسه نفر ازاعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و اتحادیه صادرکنندگان به منظور بررسی مسائل بانکی صادرکنندگان صادرکنندگان تشکیل شود.

در این جلسه همچنین به پیشنهاد هاشمی، نائب رئیس اتحادیه صادرکنندگان، مقرر شد بانک بسته حمایتی پیشنهادی خود را برای بهره برداری و خدمات ویژه به صادرکنندگان ارائه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز