خبرگزاری کار ایران

تیم دایی جوانمردانه بازی کرد؛

ایراندوست: از پرسپولیس انتقام گرفتیم / بازیکنانم فوق‌العاده بودند

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۲۹۰

باید در این بازی نتیجه می‌گرفتیم تا شرمنده مردم نشویم. تشویق‌های بی‌امان هواداران به خصوص دقایقی که تحت فشار بودیم، تمرکز حریف را به هم ریخته بود و سهم زیادی در پیروزی ما داشت.

سرمربی تیم فوتبال ملوان با تمجید از عملکرد بازیکنانش و کسب پیروزی با ارزش مقابل پرسپولیس گفت: امروز انتقام شکست سال ۸۸ در فینال جام حذفی را از پرسپولیس گرفتیم.

به گزارش ایلنا، نصرت ایراندوست پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در آخرین مسابقه هفته چهارم لیگ برتر، ضمن بیان این مطلب گفت: باید در این بازی نتیجه می‌گرفتیم تا شرمنده مردم نشویم. تشویق‌های بی‌امان هواداران به خصوص دقایقی که تحت فشار بودیم، تمرکز حریف را به هم ریخته بود و سهم زیادی در پیروزی ما داشت.

وی ادامه داد: بعد از گل ملوان، پرسپولیسی‌ها روی پنالتی به گل رسیدند اما گل دوم خود را روی ضد حمله به ثمر رساندیم. البته موقعیت‌مان در این بازی بهتر از دیدار گذشته در تبریز بود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان با تشکر از علی دایی که تیمش در این بازی جوانمردانه حمله کرد، یادآور شد: دست بازیکنان را می‌بوسم و به خاطر همکاری در زمین تشکر می‌کنم زیرا همه فوق العاده بودند. حتی بازیکنان تعویضی هم راضی کننده بودند.

ایراندوست در مورد افت بدنی بازیکنانش افزود: اگز از نظر بدنی بازیکنی افت کند، چالاکی خود را از دست می‌دهد اما آنها مصدوم شدند. البته فشار حریف، استرس بازیکنان به خاطر پیروز نشدن در بازی‌‎های گذشته و جایگاه تیم در جدول باعثشد بازیکنان در دقایق پایانی عقب بنشیندند. ضمن اینکه مازیار زارع و یوسفی هم مصدوم بودند و من نگران بودم که مصدومیت‌شان بیشتر شده و بازی‌های آینده را از دست بدهند.

وی با اشاره به اینکه رهبری مازیار باعثپیروزی تیم ملوان شد، تاکید کرد: باید از مهاجمان، خصوصا اولادی و رافخایی تشکر کنم که بسیار خوب بازی کردند. البته همه نفرات‌مان عملکرد خوبی داشتند و در بازی‌های قبلی به خاطر استرس بالا، نتوانستند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز