خبرگزاری کار ایران

مگویان استعداد رهبری در دفاع را دارد؛

شالاند: استقلال در دفاع ناهماهنگ بود / تصوری دیگر از تهران داشتم

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۲۵۱

در فاز تهاجمی صحنه‌های جالبی از استقلالی‌ها دیدم. آنها با پاس‌های تک ضرب و حرکات ترکیبی، فرصت‌های خیلی‌خوبی بدست آوردند و اگر پیروز نمی‌شدند، واقعا حیف می‌شد.

سرمربی تیم ملی ارمنستان با ابراز خرسندی از حضور در ایران گفت: مگویان می‌تواند با حضور در استقلال به تجربیات بیشتری دست پیدا کند.

به گزارش ایلنا، ورزشگاه آزادی، سه شنبه عصر در یک روز خلوت مهمانی ویژه داشت. برنارد شالاند، سرمربی سوئیسی تیم ملی ارمنستان بعد از سفری طولای از ایروان به بخارست و اسکوپیه، به تهران آمده بود تا بازی یکی از شاگردانش، هرایر مگویان را زیر نظر بگیرد. این مربی با تجربه خوش‌شانس بوده که یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این فصل لیگ برتر را تماشا کرد. در روزی که استقلال به هر قیمتی می‌خواست شکست مقابل سپاهان را جبران کند و با وجود اینکه ۲ بار عقب هم افتاد، سرانجام توانست در ثانیه‌های پایانی ۳ امتیاز را به حساب خود واریز کند.

پس از این دیدار، شالاند با امیر قلعه‌نویی ملاقاتی داشت و سرمربی‌استقلال بعد از خوش‌آمدگویی، وعده داد درباره مگویان همکاری کامل را با وی خواهد داشت. سرمربی ارمنستان در حاشیه دیدارش با قلعه‌نویی صحبت‌های جالب کرد. این اظهارات را می‌خوانید:

* استقلال، موفق در حمله

به عنوان یک تماشاگر، بازی جذابی را شاهد بودم. در فاز تهاجمی صحنه‌های جالبی از استقلالی‌ها دیدم. آنها با پاس‌های تک ضرب و حرکات ترکیبی، فرصت‌های خیلی‌خوبی بدست آوردند و اگر پیروز نمی‌شدند، واقعا حیف می‌شد. البته آنها در دفاع کمی ناهماهنگ هم هستند که باید این مشکل را حل کنند.

* از بازی کرار خوشم آمد

در استقلال از بازی شماره۱۳ این تیم خیلی خوشم آمد. من کلا بازیکنان خوش‌تکنیک را دوست دارم. البته شماره ۲ استقلال(حیدری) هم بازیکن پرتلاشی بود. او بارها بازیکن مقابلش را حذف می‌کرد، ولی در برخی موارد سانترهایش از دقت لازم برخوردار نبود. استقلال یک بازیکن هم با شماره ۱۹(رمضانی) داشت. او چندین حرکت خیلی خوب داشت و از سرعت و تکنیکش می‌تواند در آینده بیشتر هم استفاده کند.

* مگویان بهتر می‌شود

هرایر مگویان با اینکه تازه به استقلال آمده و زبان هم بلد نیست، با سایر مدافعان حرف می‌زد و این برای من خیلی مهم بود. این مسئله نشان از استعداد رهبری این بازیکن در خط دفاعی است. البته او کار سختی دارد و بازیکن کناری‌اش در این دیدار یک مدافع نبود و از طرفی دیگر استقلال با یک هافبک دفاعی بازی می‌کند که این، کار مگویان را کمی بیشتر می‌کند. با این حال او در ایران می‌تواند تجربیات بیشتری کسب کند و موفق تر باشد.

* تصوری دیگر از تهران داشتم

چیزهایی درباره مردم ایران شنیده و خوانده بودم، اما آنچه در اینجا دیدم خیلی متفاوت بود. ایران مردم زندگی خوب و شادی دارند. اگر فرصت شود، دوست دارم بازهم به ایران بیایم. شاید برای یک بازی مهم‌تر این کار را بکنم. یک بازی مثل دربی.

سرمربی تیم ملی ارمنستان، امروز عصر، تهران را به مقصد ایروان ترک می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز