خبرگزاری کار ایران

فرهنگی در گفت‌وگو با ایلنا:

" دوپینگ لاریجانی اثر نکرد " سخن غیرمنصفانه‌ای است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۲۴۹

جلسه امروز هم از سوی استیضاح‌کنندگان هم از جانب وزیر و مدافعان او بسیار وزین بود و به عبارت دیگر جلسه امروز یکی از جلسات قابل قبول در خصوص استیضاح وزرا بود.

نماینده مردم تبریز اقدام حمید رسایی را غیرمنصفانه دانست.

محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز استیضاح وزیر علوم که منجر به برکناری وی شد، گفت: جلسه امروز هم از سوی استیضاح‌کنندگان هم از جانب وزیر و مدافعان او بسیار وزین بود و به عبارت دیگر جلسه امروز یکی از جلسات قابل قبول در خصوص استیضاح وزرا بود.

وی با بیان اینکه نتیجه استیضاح امروز تابع رای نمایندگان بود، اظهار داشت: آنچه که امروز در مجلس اتفاق افتاد جای تقدیر از هر دو طرف را دارد.

وی با تاکید بر مدیریت بسیار خوب لاریجانی در جلسه امروز تصریح کرد: در مقابل تعابیری که برخی از نمایندگان به کار بردند بنده بر خود لازم می‌دانم که از طرف اکثریت نمایندگان از مدیریت مناسب تشکر کنم.

این عضو هیات رئیسه مجلس تلاش برای بحثحکمیت لاریجانی در جلسه امروز مجلس را تعبیری از سوی دوطرف دانست و افزود: در طول استیضاح بارها لاریجانی به تذکرات و نکات مختلف اشاره کرد و در پایان نیز یکی از مواردی را که به وی داده شده بود، نقل کرد و به نظر من در این مورد کار خلاف رویه و عادتی اتفاق نیفتاده است.

فرهنگی این مسئله که " دوپینگ لاریجانی اثر نکرد " را سخن غیر منصفانه‌ای ارزیابی کرد و یادآور شد: بنده به نوبه خودم از این نماینده گلایه می‌کنم.

وی افزود: به نظر من امروز نشستی در شان قوه مقننه برگزار شد.

نماینده مردم تبریز در پاسخ به این سوال که شنیده شده علاوه بر استیضاح وزیر علوم پنچ استیضا دیگر نیز در راه است، ابراز داشت: تا امروز، موضوعی به صورت رسمی اعلام وصول نشده است و رسانه‌ها نباید به موضوع بپردازند. اعلام وصول‌ها نیز توسط سبحانی‌نیا در صحن قرائت می‌شود و پیش از آن درخواستم از رسانه‌ها این است که به این مسائل ورود نکنند تا موجب اضطراب و نگرانی جامعه نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز