خبرگزاری کار ایران

در گل خوردن مشکل داریم؛

فخرالدینی: در شرایط بدی به مصاف پیکان می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۲۳۹

متاسفانه در گل خوردن مشکل داریم. اگر بتوانیم این مشکل را رفع کنیم توانایی باز کردن دروازه همه تیم های لیگ را داریم.

مدافع هافبک استقلال می‌گوید با تلاش کادرفنی، مشکلات ساختار دفاعی استقلال حل می‌شود و هواداران نباید از این جهت نگران باشند.

به گزارش ایلنا، میلاد فخرالدینی درباره بازی برابر سایپا که با برتری ۳ بر ۲ استقلال به پایان رسید، گفت: دیدار ما برابر سایپا، بازی سختی بود ولی توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم. مهمترین موضوع کسب ۳ امتیاز بود که با تلاش تا دقیقه آخر توانستیم از پس این کار بر بیایم. قبل از بازی هم گفته بودم بازی برابر تیم‌هایی مانند سایپا بسیار سخت است، اما توانستیم هر دو بار عقب ماندگی را جبران کنیم و با برگشت به موقع به جریان بازی در نهایت به ۳ امتیاز بازی دست یافتیم.

وی درخصوص مشکلات ساختار دفاعی استقلال ادامه داد: متاسفانه در گل خوردن مشکل داریم. اگر بتوانیم این مشکل را رفع کنیم توانایی باز کردن دروازه همه تیم های لیگ را داریم. البته این مسئله با گذشت زمان حتما بهتر می‌شود چراکه کادرفنی تیم به دنبال حل مشکلات فعلی است و هواداران از این جهت نگران نباشند.

مدافع هافبک استقلال درباره شرایط بازی با پیکان گفت: متاسفانه در شرایط بدی به مصاف پیکان می‌رویم، زیرا پیکان امتیازات لازم را جمع آوری نکرده و در این بازی هم با انگیزه جبران وارد زمین می‌شوند. بازی بسیار سختی را پیش‌رو داریم، اما برای حرکت در مسیر قهرمانی باید هر تیمی را شکست بدهیم.

فخرالدینی در پایان درخصوص وضعیت جسمانی خود بیان عنوان کرد: متاسفانه از ناحیه همسترینگ درد دارم، اما با تلاش کادر پزشکی استقلال توانستیم این بازی در خدمت تیم باشم و مطمئنا با ادامه این روند به بازی با پیکان خواهم رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز