خبرگزاری کار ایران

شهردار خرم آباد؛

احداثزائر سرا ظرف ۲ سال دور از دسترس نیست

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۲۱۹

با مساعدت همه مسئولان و مردم در سطح استان این طرح در ماه صفر وارد فاز اجرایی شود.

شهردار خرم آباد و رئیس بنیاد زائر امام رضا(ع) گفت: با همکاری و مساعدت مدیران ارشد استانی احداثزائر سرا در مشهد مقدس ظرف ۲ سال دور از دسترس نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‎آباد، محمد مهرابی در حاشیه تشکیل شعب شهرستانی بنیاد زائر در شهرستان‎های استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارادت و علاقه ویژه هم استانی‎های عزیز ما به ساحت مقدس اهل بیت و به ویژه حضرت امام رضا(ع)، عنایات ویژه آن حضرت، حمایت‎های ویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد و همچنین مساعدت‎‌ها و دلگرمی‎های ارزنده و قابل تقدیر استاندار پرتلاش یک همدلی و وفاق خوبی در بین مدیران ارشد دستگاه‎های اجرایی برای احداثزائر سرا به وجود آمده است.

شهردار خرم‎آباد و رئیس بنیاد زائر امام رضا(ع) گفت: با همکاری و مساعدت مدیران ارشد استانی احداثزائرسرا استان لرستان در مشهد مقدس ظرف دو سال دور از دسترس نیست.

شهردار خرم‎آباد با اشاره به اینکه شعب شهرستانی بنیاد زائر با محوریت ائمه جمعه و فرمانداران راه‎اندازی شده، اظهار امیدواری کرد: با مساعدت همه مسئولان و مردم در سطح استان این طرح در ماه صفر وارد فاز اجرایی شود.

مهرابی خاطرنشان کرد: در سالی که به سال فرهنگ و اقتصاد مزین است، امیدواریم با یک عزم ملی و همدلی مردم و افراد خیر در سطح استان بتوانیم، خدمتی کوچک به زائران بارگاه رضوی برداریم.

با اشاره به برگزاری همایش توزیع خشت‎های آسمانی در آینده گفت: این همایش به منظور گسترش و مشارکت عامه مردم و به خصوص افراد نیکوکار در امر احداثزائر سرا در خرم‎آباد برگزار می‌‎شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز