خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اشتغال بنیاد شهید:

۱۰ درصد ایثارگران بیکار ساکن لرستان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۱۷۴

یادمان باشد ایثارگران باعثشدند، اکنون با صدای بلند بر سر ظالمان و استکبار جهانی فریاد بزنیم و این آرامش را مرهون فداکاری‌های آنها هستیم.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۱۰ درصد بیکاران ایثارگر در استان لرستان سکونت دارند.

به گزارش ایلنا از بنیاد شهید، «حیدر علی شیرآوند» در تشریح وضعیت اشتغال ایثارگران استان لرستان و با اشاره به مشکلات آنها افزود: باید با اجرای برنامه‌های راهبردی که می‌تواند استان لرستان را از رکود خارج کند، کمک کنیم تا خانواده‌های شهدا و ایثارگران در کشور به خصوص این استان روی پای خود بایستند و دست دیگران را هم بگیرند.

وی با بیان اینکه رویکرد رییس بنیاد شهید و مسئولان این نهاد اقتصادی است، به طرح تکاک(توسعه کار آفرینی ایثارگران کشور) اشاره و اظهار کرد: هدف از این طرح حرکت جدیدی در کنار کار آفرینی و اشتغال است، تا با راه کارهای اجرایی در قالب کارگاه‌های آموزش و اشتغال دست ایثارگران را بگیریم و به طرف کارهای زیر بنایی و اقتصادی سوق دهیم.

وی اضافه کرد: در حوزه ایثار و شهادت نیز کارهای زیادی انجام شده ولی به برخی فعالیت‌ها بی‌توجهی شده، یادمان باشد ایثارگران باعثشدند، اکنون با صدای بلند بر سر ظالمان و استکبار جهانی فریاد بزنیم و این آرامش را مرهون فداکاری‌های آنها هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز