خبرگزاری کار ایران

واکنش محجوب به قتل کارگر توسط ماموران پیمانی شهرداری:

ایران یک نیروی کار فعال را از دست داد / پیگیری پرونده در فراکسیون کارگری مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۱۲۲

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شواری اسلامی گفت: حادثه کشته شدن کارگر خدماتی توسط عوامل شهرداری تهران در جلسه پیشروی فراکسیون کارگری مجلس و مجمع نمایندگان استان تهران مطرح خواهد شد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شواری اسلامی گفت: حادثه کشته شدن کارگر خدماتی توسط عوامل شهرداری تهران در جلسه پیش‌روی فراکسیون کارگری مجلس و مجمع نمایندگان استان تهران مطرح خواهد شد.

«علیرضا محجوب» با اعلام این مطلب به خبرنگار ایلنا گفت: حادثه کشته شدن مرحوم چراغی آنقدر تاسف بار است کهحتی تاخیر چند روزه‌ای که در انتشار خبر آن صورت گرفت نتوانست از شدت هیجان و احساسات افکار عمومی بکاهد.

وی با بیان اینکه باید عوامل و دلایل بروز این حادثه هرچه سریعتر مشخص شوند، گفت: مطابق قانون و شرع کسانی که به عنوان مامور با افراد مجرم و متخلف سرو کار دارند باید رفتاری منعطف و معقول داشته باشند، چه برسد به زمانی که مخاطبان این ماموران را افراد عادی و کارگران آزاد تشکیل می‌دهند.

دبیرکل خانه کارگر با یادآوری اینکهآقای چراغی یکی از هزاران شهروندی است که زندگی‌آنها تحت تاثیر مشکلات اقتصادی کشور قرار گرفته است، گفت: حسب شنیده‌ها فردی که در گذشته کارگر بوده است به دلیل شرایط جامعه برای تامین معاش خود حرفه دوره گردی اختیار می کند اما در برابر چشم فرزند و سایر شهروندان مورد برخورد ناجوانمردانه قرار می گیرد.

وی بابیان اینکه باید پس از روشن شدن ابعاد این حادثه با عوامل آن برخورد قانونی صورت بگیرد بر ضرورت آسیب شناسی برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی تاکید کرد و گفت: باتوجه به اینکه در این حادثه یک خانواده نان اور خود را از دست داده است، ضروری است تا مسئولان مربوطه در خصوص جبران این ضایعه و آسیب‌‌های اجتماعی - اقتصادی ناشی از آن اقدامات لازم را انجام دهند.

محجوب گفت:در این حادثه یکی از نیروهای انسانی فعال کشور را در حالی از دست دادیم که به دلیل مشکلات اقتصادی هرگز جامعه فرصت نیافت تا بطور شایسته از استعدادهای وی در بازار کار کشور استفاده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز