خبرگزاری کار ایران

بازیکنان را محک زدیم؛

صدیقی: نقاط ضعف‌ها در اردوی تایلند مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۰۷۳

تیم ملی والیبال بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا آماده می‌کند که از ۱۵ تا ۲۳ شهریور به میزبانی چین برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: در اردوی تدارکاتی تایلند نقاط ضعف ملی‌پوشان مشخص شد و بر اساس آن تمرینات برنامه‌ریزی می‌شود.

به گزارش ایلنا، سیما صدیقی درباره برگزاری اردوی تدارکاتی در تایلند و چند دیدار دوستانه با تیم‌های مختلف گفت: ما ۳ بازی تدارکاتی با تیم ب تایلند برگزار کردیم و یک دیدار هم با تیم جوانان تایلند و یک مسابقه با تیم نوجوانان ژاپن داشتیم. با توجه به اینکه مسابقات مدارس به میزبانی تایلند برگزار می‌شود ژاپن هم در این کشور حضور داشت. این کشور در این رده تیم بسیار خوبی دارد.

وی ادامه داد: تیم‌هایی که بازی کردیم خوب بودند. ما نفرات را در شرایط مسابقه محک زدیم و این اردو باعثشد تا بازیکنان با محیط آشنا شوند. ما بازیکنان را محک زدیم و توانستیم بفهمیم بازیکنان در چه شرایطی می‌توانند کمک کنند و در واقع مسابقه انتخابی بود.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه با مشخص شدن نقاط ضعف بازیکنان، در اردوها روی این مسائل تمرکز می‌کنند، اظهار داشت: ما نقاط ضعف‌ خود را در این اردو مشخص کردیم و تمرینات را براساس آن برنامه‌ریزی می‌کنیم. مهمترین نکته دریافت‌های ما بود که باید روی آن کار کنیم.

تیم ملی والیبال بانوان‌ایران خود را برای حضور در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا آماده می‌کند که از ۱۵ تا ۲۳ شهریور به میزبانی چین برگزار می‌شود و دور جدید تمرینات ملی‌پوشان نیز از امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز شده است. ۱۷ بازیکن امروز در تمرینات حضور دارند و در پایان همین اردو ۱۲ بازیکن اعزامی به مسابقات مشخص خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز