خبرگزاری کار ایران

شهردار کاشان خبر داد:

افتتاح نخستین بازار شب در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۰۶۵

شهردار کاشان از افتتاح نخستین بازار شب در این شهر خبر داد.

شهردار کاشان از افتتاح نخستین بازار شب در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سید محمد ناظم رضوی در گفتگو با خبرنگاران، ایجاد و توسعه این مراکز جهت دسترسی آسان مصرف کنندگان در نقاط مختلف شهر با مشارکت بخشهای دولتی، تعاونی و خصوصی را یک ضرورت برای شهروندان در شهرهای امروزی دانست.

وی در ادامه با استناد به تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداریها، سد معبر عمومی و اشغال پیاده روها و استفاده غیر مجازاز آنها و میادین و پارکها و باغ های عمومی برای کسب و کار و سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع است و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد نمودن معابر و آزاد نمودن معابر واماکن مذکور به وسیله مامورین خود راسا اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه امروزه در بسیاری از شهرها، تمرکز بیش از اندازه در بخش های مرکزی شهر، مشکلات متعددی را برای شهروندان ایجاد کرده است گفت: رفع مشکلات و ازدحام جمعیت در نقاط مرکزی و پرتردد شهر و در نتیجه جلوگیری از ترافیکهای سنگین در نقاط مذکور که توسط برخی از دست فروشان انجام شده بود از جمله مزایای اجرای این طرح است که امید است با راه اندازی این گونه مراکز مشکلات مذکور مرتفع می شود.

شهردار کاشان، به نقش مهم بازارهای محلی در اقتصاد خانوارها اشاره و تصریح کرد: این اقدام در مکان های بلوار دانشجو، شهربازی سابق جنب پارک آیت اله مدنی از ساعت ۲۱ انجام شده است.

ناظم رضوی راه اندازی این مراکز را تاثیری مهم در راستای رفع نیازهای شهروندان در حوزه محصولات کشاورزی و پوشاک عنوان کرد و گفت: قطعا توسعه این بازارها، می‌تواند مشکلات موجود در خصوص توزیع محصولات کشاورزی و تامین میوه و تره‌بار و پوشاک را سامان داده و رفع کند.

شهروندان می توانند برای کسب و کار و خرید و فروش اجناس از ساعت ۲۱ به بازار شب داخل شهربازی سابق جنب پارک آیت اله مدنی مراجعه نموده و مایحتاج خود را تامین کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز