خبرگزاری کار ایران

با ۸۹۹ ورزشکار؛

بزرگترین کاروان‌‌ چین به اینچئون اعزام می‌شود / برونئی کوچکترین کاروان

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۰۲۵

کشور چین براساس آمار با ۸۹۹ نفر، بزرگترین کاروان ورزشی را در بازی ها دارد و کره جنوبی با ۸۳۱ نفر و ژاپن با ۷۱۷ نفر در رده های بعدی قرار دارند.

کشور چین با ثبت لیست اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ به عنوان بزرگترین کاروان ورزشی در اینچئون معرفی شد.

به گزارش ایلنا، کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی اینچئون روز گذشته اعلام کرد تمام ۴۵ کشور شرکت‌کننده در بازی‌های آسیایی لیست کاروان های اعزامی خود را ثبت کرده‌اند و تنها بازبینی شورای المپیک آسیا برای نهایی شدن این لیست‌ها لازم است.

براساس قوانین شورای المپیک آسیا تمام کشورها باید اسامی بازیکنان اعزامی خود به بازی‌ها را تا یک ماه قبل از افتتاحیه نهایی کنند. بازی‌های اینچئون نیز درست یک ماه دیگر با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود.

در مجموع نام ۹۷۵۷ ورزشکار از ۴۵ کشور برای حضور در بازی‌ها ثبت شده است. کشور چین براساس آمار با ۸۹۹ نفر، بزرگترین کاروان ورزشی را در بازی‌ها دارد و کره‌جنوبی با ۸۳۱ نفر و ژاپن با ۷۱۷ نفر در رده های بعدی قرار دارند. این ۳ کشور در دوره قبلی بازی ها نیز به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفته بودند. کشور برونئی با ۱۱ ورزشکار، کوچکترین کاروان ورزشی را در بازی‌های اینچئون دارد.

طبق اعلام کمیته برگزاری بازی ها، تعداد ورزشکاران حاضر در بازی‌های آسیایی حدود ۸ درصد بیشتر از پیش بینی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز