خبرگزاری کار ایران

دفاع علیرضا داودنژاد از فرجی‌دانا:

تضعیف دولت به سود کشور نیست

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۹۸۰

در شرایطی که دولت با مشکلات ناشی از رکود و تحریم مواجه است و همزمان درگیر یک مذاکره سرنوشت‌ساز و تاریخی با قدرت‌های جهانی است؛ تضعیف این دولت به سود کشور نیست.

علیرضا داوودنژاد در واکنش به استیضاح وزیر علوم یادداشتی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ متن کامل این یادداشت این کارگردان سینما به شرح زیر است:

یک. در شرایطی که دولت با مشکلات ناشی از رکود و تحریم مواجه است و همزمان درگیر یک مذاکره سرنوشت‌ساز و تاریخی با قدرت‌های جهانی است؛ تضعیف این دولت به سود کشور نیست.

دو. تا آنجا که من در حوزه سینما و کلا هنر و رسانه شاهد هستم؛ غالب شدن یک گرایش سیاسی و جناحی معین، جلوگیری از تضارب آرا، مخالفت با تنوع دیدگاه‌ها و ارزش حیاتی قائل نبودن برای قریحه و تخصص و دانایی به وضعیتی منجر شد که بازار کالاهای فرهنگی در کشور به فروپاشی رفت و برای حریفان و رقیبان خارجی، امکان نفوذ و تسلط دوباره پیدا شد و در ارتباط با ده‌ها میلیون مخاطب ایرانی و فارسی زبان ابتکار عمل به محصولات رسمی و غیررسمی وارداتی رسید و به این ترتیب کار برای مدیریت هنری و فرهنگی، سخت و سخت‌تر شد.

امیدوارم چنین وضعیتی دامنگیر فضای علمی و دانشگاهی نشود و تا آنجا که من شنیده‌ام آقای فرجی‌دانا، این نگرانی را در زمینه علم و فرهنگ دارد و در جهت جلوگیری از بروز این وضعیت حرکت می‌کند. به هرحال استیضاح حق مجلس است و باید آرزو کرد که نمایندگان تحت تاثیر گرایشات سیاسی و جناحی قرار نگیرند و مصالح کشور را به هر امر دیگری مقدم بدارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز