خبرگزاری کار ایران

دراگون‌بوت باشگاه‌های جهان؛

اردوی‌نهایی تیم‌های دراگون‌بوت ایران با ۲۸بازیکن دنبال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۹۷۷

رقابت‌های دراگون‌بوت باشگاه‌های جهان در مسافت‌های۲۰۰،۵۰۰، ۲۰۰۰ متر طی روزهای ۱۲ تا ۱۶شهریورماه سالجاری در شهر راونای ایتالیا برگزارخواهد شد.

مرحله نهایی اروی آماده‌سازی تیم‌های زیر۱۸سال " سکان بوشهر " و بزرگسالان " اژدهای‌خلیج‌فارس " برای حضور در مسابقات باشگاه‌های جهان در دریاچه آزادی تهران آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا درخواه دبیر انجمن دراگون‌بوت با اعلام این خبر گفت: این اردوی متصل به اعزام تا روز۶شهریور و با حضور ۲۸ بازیکن زیر نظر سجاد غریبی به عنوان سرمربی دنبال می‌شود و سپس تیم‌های مذکور روز۷شهریور عازم شهر راونا در ایتالیا محل برگزاری این رقابت‌ها خواهند شد.

وی اظهارداشت: البته هنوز ویزای تیم اعزامی صادر نشده، ولی ما تلاش خود را بکار گرفته‌ایم تا با گرفتن روادید، این تیم را به ایتالیا اعزام کنیم.

درخواه شرایط این دو تیم را مناسب توصیف کرد و گفت: در حال حاضر تمرینات به صورت فشرده و ۳ نوبت در روز برگزار می‌شود و تمامی بازیکنان هم به لحاظ فنی و هم در بعد فیزیکی شرایط خوبی دارند.

دبیر انجمن دراگون بوت در پایان از اعزام ۴ داور بین‌المللی به این رقابت‌ها خبر داد و اذعان داشت: بنده به همراه عبدالمجید رسولی، سارا زینالی و اعظم دانشور به عنوان۴ داور ایرانی همراه تیم اعزام خواهیم شد و در این مسابقات قضاوت خواهیم کرد.

گفتنی است، رقابت‌های دراگون‌بوت باشگاه‌های جهان در مسافت‌های۲۰۰،۵۰۰، ۲۰۰۰ متر طی روزهای ۱۲ تا ۱۶شهریورماه سالجاری در شهر راونای ایتالیا برگزارخواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز