خبرگزاری کار ایران

شمار شهدای تجاوز جدید اسرائیل به نوار غزه به ۱۱ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۹۷۰

منابع فلسطینی اعلام کردند که شمار شهدای تجاوز جدید اسرائیل به مناطق مختلف نوار غزه که از روز گذشته آغاز شد، به ۱۱ نفر رسید.

شمار شهدای فلسطینی تجاوز جدید رژیم صهیوینستی به نوار غزه به ۱۱ نفر رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، منابع فلسطینی اعلام کردند که شمار شهدای تجاوز جدید اسرائیل به مناطق مختلف نوار غزه که از روز گذشته آغاز شد، به ۱۱ نفر رسید.

برخی اخبار ضد و نقیض از شهادت همسر و دختر «محمد ضیف» فرمانده گردان‌های «عزالدین قسام» شاخه نظامی جنبش حماس نیز منتشر شده است.

«موسی ابو مرزوق» از رهبران جنبش حماس در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیس بوک نوشت که اسرائیل به دروغ اعلام کرد که مقاومت از نوار غزه به فلسطین اشغالی موشک شلیک کرده است تا بتواند برخی فرماندهان و رهبران حماس را ترور کند.

در همین حال، هنوز مشخص نیست که در زمان بمباران منزل ضیف، وی در آنجا بوده است یا خیر.

در تحولی دیگر، مقاومت فلسطین در واکنش به تجاوز اسرائیل به نوار غزه، تل‌آویو، قدس، فرودگاه «بن گوریون» و شهرک‌های یهودی‌نشین «کریات ملاخی»، «نتیفوت»، «بئر السبع»، «المجدل» و «سدیروت» را با موشک هدف حمله قرار داد.

رسانه‌های اسرائیلی نیز اعلام کردند که از عصر روز گذشته تا صبح امروز، مقاومت فلسطین بیش از ۵۷ موشک به فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز