خبرگزاری کار ایران

۲۰سال از زندگی و خانواده‌ام گذشتم؛

حاج‌یوسف‌زاده: خوشحالم دیگر در جودو نیستم / ممنونم باعثدوری‌ام از جودو شدند!

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۸۶۲

آن زمان که در تیم ملی بودم، هر وقت می‌بردیم کسی از ما تشکر نمی‌کرد، اما وقتی می‌باختیم، تمامی کاسه کوزه‌ها را بر سر من می‌شکستند.

سرمربی اسبق تیم ملی جودو گفت: از اینکه دیگر در جودو نیستم، بسیار خوشحالم چون ۲۰ سال از زندگی و خانواده‌ام گذشتم.

محمدرضا حاج یوسف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: بنده در حال حاضر در پایگاه جودوی اسلامشهر و در کنار استاد گنجی به مربیگری مشغول هستم و به همین دلیل فرصت چندانی برای پیگیری اخبار جودو ندارم.

وی ادامه داد: از اینکه دیگر درگیر رویدادهای جودو نیستم، بسیار خوشحال و راحت هستم. من واقعا از مسئولان فدراسیون ممنونم که باعثدوری من از جودو شدند، چراکه ۲۰ سال از زندگی و خانواده‌ام گذشتم تا در کنار این ورزش باشم.

مدیر فنی پیشین تیم ملی جودو تصریح کرد: آن زمان که در تیم ملی بودم، هر وقت می‌بردیم کسی از ما تشکر نمی‌کرد، اما وقتی می‌باختیم، تمامی کاسه کوزه‌ها را بر سر من می‌شکستند.

حاج‌یوسف‌زاده درخصوص اعزام تنها یک جودوکار به مسابقات جهانی روسیه اظهار داشت: این سوال را از مسئولان فدراسیون بپرسید. به هر حال آنها خودشان بهتر می‌دانند چه کاری انجام می‌دهند.

سرمربی اسبق تیم ملی جودو در پایان گفت: باور کنید از صمیم قلب دوست دارم جودو موفق باشد، چون همه ما را به نام این ورزش می‌شناسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز