خبرگزاری کار ایران

از حرف‌های ملاقاسمی ناراحت نشدم؛

چمن‌گلی: کارنامه بنده کاملا مشخص است / نباید «سر» مربی ناکام را برید!

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۸۳۸

ملاقاسمی بزرگ بنده و پیشکسوت کشتی هستند و احترامشان برای ما واجب است، بنابراین هر چیزی که می‌گویند برای من محترم است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: چون در کشتی احترام به پیشکسوت حرف اول را می‌زند، بنابراین به اظهارات ملاقاسمی احترام می‌گذارم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از ناکامی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مسابقات‌جهانی کرواسی، محمود ملاقاسمی عضو شورای فنی کشتی فرنگی، از عملکرد سرمربی تیم ملی جوانان به شدت انتقاد کرد و درخصوص ارائه پیشنهاد کشورهای خارجی به چمن‌گلی گفت که احتمالا کشورهای جنگ‌زده به وی پیشنهاد مربیگری داده‌اند.

عبدالله چمن‌گلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره اظهار داشت: ملاقاسمی بزرگ بنده و پیشکسوت کشتی هستند و احترامشان برای ما واجب است، بنابراین هر چیزی که می‌گویند برای من محترم است.

وی افزود: کارنامه بنده، چه در دوران قهرمانی و چه در زمان مربیگری، کاملا مشخص است و همه مدارج قهرمانی و مربیگری را طی کرده‌ام. بنابراین صحبت خاصی در مورد حرف‌های ملاقاسمی ندارم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ادامه داد: واقعا از شنیدن اظهارات ملاقاسمی ناراحت نیستم چون هر کسی خودش را بهتر از دیگران می‌شناسد، ضمن اینکه بنده در خانواده‌ای بزرگ شده‌ام که به بزرگتر احترام می‌گذاریم. از سوی دیگر، اولین درس ورزش کشتی، احترام به پیشکسوت و بزرگتر است.

وی در ادامه درخصوص پشنهادهایی که از کشورهای خارجی دریافت کرده، یادآور شد: همان سال ۲۰۱۲ که بهترین مربی جهان شدم، چند پیشنهاد خارجی داشتم. با این حال کشورم برای من اولویت دارد.

چمن‌گلی با اشاره به نتایج ضعیف تیم ملی جوانان در رقابت‌های جهانی کرواسی گفت: من این شکست را برعهده گرفتم، اما شما ببینید این تیم تنها ۸۰ روز در اختیار بنده بود. با این حال معتقدم نباید «سر» مربی ناکام را برید.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا شما همچنان سرمربی تیم ملی هستید یا نه، تصریح کرد: منتظرم تا حسن بابک مدیر تیم‌های ملی نظر خود را اعلام کند که بالاخره هستیم یا نه. اگر در تیم ملی بمانم، مطمئنا در مسابقات سال‌آینده جبران خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز