خبرگزاری کار ایران

معاون نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه خاتم الانبیاء در گفتگو با ایلنا:

تعامل خوبی با وزارت نفت داریم / کوچک‌ترین چالشی با دولت یازدهم نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۸۳۵

قرارگاه با دولت جدید همکاری همه جانبه دارد و کوچک‌ترین چالشی نیز نداریم / بحثمالی قضیه‌ای است که تمامی پیمانکاران با آن مواجهند و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و آن را مدیریت می‌کنیم.

معاون قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: در حال حاضر پروژه‌های فاز ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی بزرگ‌ترین پروژه‌ای است که ما در آن فعال هستیم و باید به این مهم اشاره کرد که ۵۰ درصد آن نیز تا به امروز به بهره برداری رسیده‌ است.

درگاهی، معاون نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه خاتم خاتم الانبیاء در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در توضیح تعامل وزارت نفت دولت یازدهم با قرارگاه خاتم و اینکه گفته می‌شود که وزارت نفت به دنبال فسخ قرارداد‌ها با این قرارگاه است، گفت: ما هیچ مشکلی در زمینه هماهنگی با وزارت نفت نداشته وتعامل خوبی با وزارت خانه داریم.

وی افزود: در حال حاضر پروژه‌های فاز ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی بزرگ‌ترین پروژه‌ای است که داریم که ۵۰ درصد آن به بهره برداری رسیده‌ است.

درگاهی خاطرنشان کرد: پالایشگاه گاز فازهای ۲۲،۲۴ و۱۳ نیز تا به امروز ۸۵ درصد پیشرفت کار دارند و در هیچ زمینه‌ای مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه قرارگاه حداکثر تلاش را در جهت انجام وظایف بکار می‌بندد، تصریح کرد: قرارگاه طرح‌های دیگری از جمله NGL۳۲۰۰ و NGL خارگ، پروژه‌های تحقیقاتی، بحث‌های فرادستی، اکتشاف حوزه‌های جدید نفتی را دارد که با وزارت نفت همکاری می‌کند.

وی یادآور شد: قرارگاه با دولت جدید همکاری همه جانبه دارد و کوچک‌ترین چالشی نیز نداریم.

درگاهی در خصوص مباحثمالی نیز گفت: بحثمالی قضیه‌ای است که تمامی پیمانکاران با آن مواجه اند و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و آن را مدیریت می‌کنیم.

وی همچنین از افزایش حجم تولید گاز برای زمستان سال جاری خبر داد و تصریح کرد: برای زمستان سال جاری ۲۰ میلیون متر مکعب تولید گاز را از فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی افزایش می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز