خبرگزاری کار ایران

تهیه گزارش صداو سیما از کشته شدن یک کارگر توسط ماموران منتسب به شهرداری؛

همسر مرحوم «علی چراغی»: بعد از گذشت دو روز، گزارش صدا و سیما هنوز پخش نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۲۶۲

من و پسرم هر آنچه را که در مورد مجروح شدن و فوت همسرم رخ داده بود برای آنها در جلوی دوربین توضیح دادیم، اما تاکنون این گزارش از صدا وسیما پخش نشده است.

همسر مرحوم «علی چراغی» کارگری که براثر ضرب و شتم ماموران منتسب به شهرداری پنجشنبه(۲۳ مرداد ماه) جان خود را از دست داد؛ اظهار کرد: گزارشی که صدا و سیما در مورد مرگ همسرم دو روز پس فوت او گرفته بود، هنوز از صدا وسیما پخش نشده و پس از پیگیری های بسیار به من پاسخ می دهند که گزارش باید تکمیل شود.

«فاطمه ابراهیمی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: روز شنبه(۲۵ مرداد ماه) دو روز پس از فوت همسرم گروهی از صدا وسیما برای گرفتن گزارش درمورد مرگ همسرم به منزل ما آمدند و با من و پسرم گفتگو کردند.

وی ادامه داد: من و پسرم نیز هر آنچه را که در مورد مجروح شدن و فوت همسرم رخ داده بود، برای آنها در جلوی دوربین توضیح دادیم، اما تاکنون این گزارش از صدا وسیما پخش نشده است.

همسر مرحوم علی چراغی با بیان اینکه زمان پخش این گزارش را از بارها از گزارشگران صدا وسیما پیگیری کرده است؛ افزود: با شماره تلفنی که به من داده بودند تماس گرفتم که دوباره شماره دیگری را برای پیگیری به من دادند و این اتفاق بارها تکرار شد و تنها پاسخی که به من می‌دهند، این است که گزارش باید تکمیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز