خبرگزاری کار ایران

معاون کل نهاد ریاست جمهوری:

تنوع محصولات خودروسازان عامل مهمی درفروش است

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۹۵۷

تنوع محصولات تولیدی و پشتیبانی خدمات فنی و قیمت شروط اصلی تقویت صادرات نیز هست و گروه صنعتی ایران خودرو به درستی تمرکز خود را روی تحقق این امور قرار داده است.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: گروه صنعتی ایران خودرو در ماه های اخیر دستاوردهای ارزشمندی داشته و روند کار نشان می دهد که به زودی شاهد بازگشت این صنعت به جایگاه واقعی آن خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، مرتضی بانک از سالن های تولید سایت مرکزی گروه صنعتی ایران خودرو بازدید کرد و پس از شنیدن گزارش معرفی و تشریح عملکرد این گروه صنعتی، اظهار داشت: گروه صنعتی ایران خودرو هم وجهه بین الملی دارد و هم بر اقتصاد کشور تاثیر غیرقابل انکاری گذاشته است.

وی ادامه داد: فعالیت های مدیریت حاکم بر این بنگاه صنعتی، سمت و سوی برنامه ای داشته و آن گونه که آمار و ارقام نشان می دهد، دستاوردهای ارزشمند و هدف گذاری های قابل قبولی انجام شده است؛ امیدوارم این روند رو به رشد با سرعت بیش تری ادامه پیدا کند.

معاون کل نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: آن چه امروز شاهد آن بودیم نشان می دهد همچنان صنعت خودرو جز بخش های قابل توجه در اقتصاد کشور است و حمایت از این صنعت در اقتصاد بسیار تاثیر گذار است.

وی تنوع محصولات را عامل مهمی درفروش دانست و افزود: تنوع محصولات تولیدی و پشتیبانی خدمات فنی و قیمت شروط اصلی تقویت صادرات نیز هست و گروه صنعتی ایران خودرو به درستی تمرکز خود را روی تحقق این امور قرار داده است.

معاون کل نهاد ریاست جمهوری سیاست های اعمال شده توسط گروه صنعتی ایران خودرو در ماه های اخیر را مطلوب و عامل اصلی خروج این شرکت از بحران توصیف کرد و افزود: تنوع در محصولات تولیدی، هدف گذاری های صادراتی و کاهش چشمگیر معوقات، چشم انداز روشنی از عملکرد این گروه را ترسیم کرده است، به شکلی که می توان امیدوار بود خودروسازی در آینده ای نزدیک یکبار دیگر به عنوان یک صنعت پیشرو در کشور شناخته شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز پس از این بازدید، ضمن تشریح عملکرد و شرایط فعلی و هدف گذاری های گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: دستاوردهای کسب شده در ماه های اخیر حاصل تلاش جمعی از مدیران است که از جنس صنعت خودرو بوده اند.

هاشم یکه زارع افزود: در کنار تمام موفقیت هایی که حاصل شده، با برنامه ریزی دقیق و تمرکز بر اجرای جزءجزء این برنامه ها در سال جاری موفق به کاهش ۱۰۰ میلیارد تومانی هزینه ها در گروه صنعتی ایران خودرو شده ایم.
گفتنی است، مرتضی بانک، معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری به همراه تنی چند از مدیران این نهاد، ضمن حضور در کارخانه مرکزی گروه صنعتی ایران خودرو از سالن های پرس ۳، بدنه سازی ۵، مونتاژ ۴ و مرکز طراحی و توسعه محصول و پلاتفرم شرکت دیدن کردند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز