خبرگزاری کار ایران

پوران درخشنده؛ کارگردان سینما در گفتگو با ایلنا:

استیضاح‌کنندگان؛ بعداز فرجی‌دانا دنبال وزرای دیگرند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۹۱۳

کسانی که اینگونه رفتار‌ها را با دولت انجام می‌دهند؛ می‌دانند که دولت چه فکری برای اصلاح امور دارد اما نمی‌خواهند فرصت اصلاح امور و حل کردن مشکلات را بدهند / تندروها بعداز استیضاح فرجی‌دانا به دنبال وزرای دیگر می‌روند و هدفشان حمله‌ی مداوم به دولت است.

پوران درخشنده معتقد است: نه تنها حمله به دولت امروز بسیار زود است بلکه حتی پیشتر از حمله؛ برای انتقاد شدید از دولت هم هنوز زود است.

این کارگردان سینما ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به وضعیت و عملکرد دولت در یکسال گذشته گفت: دولت نزدیک به یکسال است که امور اجرایی را در دست گرفته و نقد عملکرد آن برای اینکه متوجه شویم چه سود و زیانی به کشور وارد شده؛ هنوز زود است.

وی افزود: باید به دولت یازدهم فرصت داده شود تا برنامه‌های خود را اجرایی کند زیرا دولت هنوز نتوانسته آنچه در فکر و اندیشه‌ی خودش هست را با برنامه‌هایش اجرایی کند. درواقع دولت تازه در ابتدای راه است.

کارگردان فیلم " هیس دختر‌ها فریاد نمی‌زنند " افزود: کارهایی که دولت تا همین مقطع انجام داده؛ کارهای بسیار خوبی است هر چند نکات عینی و ملموس آن کم است اما برای اجرای بیشتر و بهتر کار‌ها قطعا زمان بیشتری لازم است.

وی با اشاره به مشکلاتی که دولت امروز با مسائل بجا مانده از دولت گذشته دارد؛ گفت: باید این فرصت به دولت داده شود که در همه زمینه‌ها اصلاحات موردنظر خودش و اصلاحات موردنیاز کشور را در مسائل مختلف انجام بدهد. به طور مثال ما در بخش‌های اقتصادی همچنان مشکلات بسیار و مسائل حل نشده‌ی زیادی داریم که دولت به دلیل حجم مشکلات هنوز نتوانسته اقدامات خاصی صورت دهد.

برنده‌ی جوایز مختلف از جشنواره‌های مختلف خارجی با اشاره به داستان استیضاح فرجی‌دانا گفت: من از شنیدن این خبر بسیار متعجب شدم زیرا امروز زمان این کار نیست. تعجب کردم که چطور ناگهان چنین فضایی علیه دولتی که تازه یکسال از روی کار آمدنش نمی‌گذرد؛ به وجود آمده است. مشخص است که برخی اصلا تحمل این دولت را ندارند.

کارگردانان " رابطه " افزود: بهتر است نمایندگان بجای اینگونه رفتار‌ها با دولت؛ به فکر بهبود رابطه‌ی دولت و مجلس باشند تا بتوان برای کشور برنامه‌ریزی درستی کرد. مشخص است که این استیضاح؛ نوعی پیش‌داوری و تصمیم عجولانه درباره یک وزیر است که شرایط و زمان انجام آن هرگز درست نیست.

وی با اشاره به بعضی نظرات گروه‌های تندرو پیرامون دولت گفت: هر دولتی در عملکرد خود نقاط قوت و ضعفی دارد اما به نظر می‌رسد گروهی نمی‌خواهند تا نیمه‌ی پر لیوان را ببینند. آنها به دنبال ایرادگیری هستند البته برای تامین منافع خودشان. این افراد قطعا بعد از استیضاح فرجی‌دانا به دنبال وزرای دیگر می‌روند و هدفشان حمله‌ی مداوم به دولت است.

درخشنده یادآور شد: کسانی که اینگونه رفتار‌ها را با دولت یازدهم انجام می‌دهند؛ می‌دانند که دولت چه فکری برای اصلاح امور دارد پس هدفشان این است که به دولت فرصت اصلاح امور و حل کردن مشکلات را ندهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز