خبرگزاری کار ایران

سلام بر فرشتگان در دو روز ۲۰ میلیون تومان فروخت

کد خبر : ۱۹۵۸۵

فیلم سینمایی سلام بر فرشتگان در روز پنجشنبه و جمعه با وجود تعداد سالن‌های سینمایی محدود نزدیک به ۲۰ میلیون تومان فروش داشته است.

 ایلنا: فیلم سینمایی سلام بر فرشتگان به کارگردانی فرزاد اژدری در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۰ میلیون تومان فروخت.
به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی سلام بر فرشتگان در روز پنجشنبه و جمعه با وجود تعداد سالن‌های سینمایی محدود نزدیک به ۲۰ میلیون تومان فروش داشته است.
این اثر سینمایی کودک که همزمان با سه فیلم کودک دیگر همچون اختاپوس، همبازی و یک فراری از بگبو به اکران رسیده با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده است.
فیلم سینمایی «سلام برفرشتگان» به کارگردانی فرزاد اژدری و تهیه‌کنندگی حسن علیمردانی درباره کودکی است که برای جلوگیری از مرگ مادربزرگ بیمارش آرامش شهر را برهم می‌زند.

تاکنون دانش آموزان ۵۰ مدرسه در شهر تهران متقاضی تماشای این اثر سینمایی شده‌اند و در این میان تعدادی از مدارس استثنایی نیز برای تماشای این اثر سینمایی کودک و نوجوان درخواست خود را ارائه کرده‌اند.
این برای نخستین بار است که یک فیلم کودک برای دانش آموزان استثنایی نمایش داده می‌شود.
کسب سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه بصری رایانه‌ای (امیرسحرخیز - کامرانسحرخیز - هادیاسلامی) سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر، پروانه زرین بهترین فیلم (حسنعلی مردانی – مرکزگسترش سینمای مستند و تجربی) بیست وپنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان ونوجوانان، پروانه زرین بهترین فیلمنامه (فرزاداژدری) بیست وپنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، دیپلم افتخار بهترین بازیگرکودک (کیمیاحسینی) بیست وپنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان ونوجوانان، جایزه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی (کیمیاحسینی) بیست وپنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، جایزه انجمن توان‌خواهان ذهنی وجسمی فردای اصفهان (فرزاداژدری) بیست وپنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، جایزه انجمن توان‌خواهان ذهنی وجسمی فردای اصفهان (کیمیاحسینی) بیست وپنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان ونوجوانان، جایزه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی (فرزاداژدی) بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان و جایزه جمعیت دفاع از ملت فلسطین و بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان (فرزاداژدری) بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان از جمله افتخارات فیلم سلام بر فرشتگان است.
علیرضاخمسه، ماه‌چهره خلیلی، شمسی فضل‌الهی، مهیارمجیب، اصغرنقی‌زاده، سیدبهرام سروری‌نژاد، مریم توکلی، طوفان مهردادیان، فرزین اژدری و کیمیاحسینی به همراه ایلیامجیدی (بازیگران خردسال) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
پخش این اثر سینمایی را موسسه پخش جبرییل فیلم برعهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز