خبرگزاری کار ایران

بازدید سر زده رییس اتاق اصناف ایران از میدان میوه و تره بار مرکزی تهران

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۵۵۲

اتاق اصناف ایران در پی حل دغدغه حضور افراد غیر موثر در میدان میوه و تره بار است و به زودی با مسئولان ذیربط این موضوع را بررسی خواهد کرد.

صبح امروز علی فاضلی، رییس اتاق اصناف ایران به صورت سر زده از میدان میوه و تره بار مرکزی تهران بازدید کرد.

رییس اتاق اصناف ایران در نخستین ساعات بامداد روز شنبه از میدان میوه و تره بار مرکزی تهران به صورت سرزده بازدید و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات بارفروشان و حجره داران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی فاضلی، رییس اتاق اصناف ایران، در این بازدید با انتقاد از حضور برخی افراد غیرموثر و واسطه‌های غیر ضروری در میدان میوه و تره بار مرکزی تهران گفت: اتاق اصناف ایران در پی حل این دغدغه است و به زودی با مسئولان ذیربط این موضوع را بررسی خواهد کرد.

وی افزود: موضوع یاد شده در نشستی با روسای اتحادیه بارفروشان و میوه و تره‌بار تهران و همچنین مسئولان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

فاضلی در این بازدید با شماری از حجره داران میدان مرکزی میوه و تره بار تهران گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

همچنین مصطفی دارایی‌نژاد رییس اتحادیه بارفروشان تهران نیز که در جریان این دیدار حضور داشت، گفت: صاحبان حجره‌ها موظف به ارائه فاکتور رسمی به خریداران هستند ضمن اینکه اتحادیه نیز روزانه بر فعالیت آنان نظارت دارد.

دارایی‌نژاد با بیان اینکه حدود ۹۰ درصد از فعالان این صنف حق‌العمل کار هستند، یکی از مشکلات اصلی میوه فروشان میدان مرکزی تهران را نبود سردخانه ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز