خبرگزاری کار ایران

صبر دولت به سرآمد؛

جزئیات پشت پرده استیضاح وزیرعلوم به زودی افشا خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۶۶۴

دولت به دلیل رعایت برخی ملاحظات و نیز تعامل با مجلس تا کنون واکنشی نشان نداده اما دیگر صبر دولت به پایان رسیده و وزیر علوم قصد دارد در جلسه استیضاح خود، جزئیات پشت پرده این استیضاح را به اطلاع ملت شریف ایران برساند.

به زودی جزئیات پشت پرده استیضاح وزیرعلوم افشاء خواهد شد.

خبرنگار ایلنا از منابع موثق کسب اطلاع کرد که در دو روز آینده برخی اسناد و مدارک پشت پرده استیضاح وزیر علوم افشاء خواهد شد.

از زمانی که موضوع استیضاح وزیر علوم در مجلس توسط نمایندگان جریان خاص کلید خورد، مسئولان وزارت علوم و برخی رسانه‌ها با سیاسی خواندن این استیضاح، آن را در راستای ارتباط برخی از استیضاح کنندگان و مخالفان دولت در مجلس با موضوع بورسیه‌های غیرقانونی عنوان کردند.

در همین باره رسانه‌ها به اسامی افرادی اشاره کردند که از نزدیکترین اشخاص به طراحان استیضاح وزیر علوم هستند.

در یکی از خبرهای منتشر شده آمده بود که نزدیکان یکی از وزرای دولت احمدی‌نژاد در لیست بورسیه های غیرقانونی قرار دارد و این فرد به عنوان طراح استیضاح وزیر علوم در مجلس بشمار می‌رود.

طبق اعلام رسانه‌ها انگیزه استیضاح کندگان صرفا به حاشیه راندن موضوع بورسیه‌های غیرقانونی نیست و تخلفات دیگری در ارتباط با اعطای برخی مجوز‌ها و همچنین تخلفات مالی سازمان یافته در وزارت علوم احمدی‌نژاد مطرح است.

در همین باره یک منبع آگاه به ایلنا گفت: دولت به دلیل رعایت برخی ملاحظات و نیز تعامل با مجلس تا کنون واکنشی نشان نداده اما دیگر صبر دولت به پایان رسیده و وزیر علوم قصد دارد در جلسه استیضاح خود، جزئیات پشت پرده این استیضاح را به اطلاع ملت شریف ایران برساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز