خبرگزاری کار ایران

کارفرما با سه وکیل در جلسه محاکمه کارگران پتروشیمی رازی حاضر شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۲۵۵

«دومین جلسه محاکمه ۴ کارگر پتروشیمی رازی صبح امروز برگزار شد / کارفرما در جلسه محاکمه شرکت نکرد اما ۳ وکیل به نمایندگی از او حاضر بودند.»

دومین جلسه محاکمه ۴ کارگر پتروشیمی رازی صبح امروز برگزار شد. کارفرما این کارگران را به «اخلال در نظم» متهم کرده است.

یکی از نمایندگان کارگران که نخواست نامش فاش شود، به ایلنا گفت: جلسه دوم محاکمه «موسی هندیجانی»، «مازیار رحیم‌زاده»، «غلامحسین حیدری» و «عادل راشدی» صبح امروز(دوشنبه ۲۰ مرداد) در شعبه ۱۰۳ دادگاه عمومی سربندر و به ریاست قاضی «پاد» برگزار شد.

وی تصریح کرد: کارفرما در جلسه محاکمه شرکت نکرد اما ۳ وکیل به نمایندگی از او حاضر بودند.

این در حالی است که «منصور برات‌زاده»، مدیر روابط عمومی پتروشیمی رازی پیش‌تر شکایت کارفرما از این چهار فعال کارگری را تکذیب کرده بود.

برات‌زاده مدعی شده بود: نه ما از کارگران شکایت کردیم و نه آنان از ما، بلکه یکی از ارگان‌های ذیربط از طرفین شکایت کرده است. این چهار کارگر نماینده کارگران هستند اما آقایانی که از ارگان ذیربط به کارخانه می‌آمدند و شعاردادن آنان را می‌دیدند، اسامیشان را مشخص کردند.

ایلنا‌‌ همان زمانبرگه احضاریهاین فعالان کارگری را منتشر کرد. دلیل احضار این کارگران به دادگاه در برگه یاد شده شکایت کارفرما قید شده بود.

این کارگر پتروشیمی رازی در ادامه بیان کرد: قاضی به طرفین گفته این شکایت را از طریق مذاکره حل و فصل کنند. از طرفی «قشون کشی» کارفرما که ۳ وکیل را به جلسه محاکمه فرستاده بود، نشان می‌دهد او صدور حکم علیه کارگران را دنبال می‌کند.

وی در پایان اظهار کرد: قاضی گفته اگر کارفرما شکایت خود را پس نگیرد، حکم کارگران را نهایتا تا ۲۶ مرداد صادر خواهد کرد.

گفتنی است این چهار کارگر حین اعتراضات صنفی کارگران پتروشیمی رازی در دی ماه پارسال به عنوان نماینده کارگران در مذاکرات با کارفرما شرکت می‌کردند اما کارفرما چندی بعد آنان را به اخلال در نظم متهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز