خبرگزاری کار ایران

هشتمین جشن انجمن منتقدان سینمایی؛ ۲۲ مرداد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۶۷۵

بزرگداشت علیرضا داودنژاد(کارگردان سینما ایران) و ایرج صابری(منتقد پیشکسوت) در جشن انجمن منتقدان برگزار می‌شود.

نشست خبری جشن انجمن منتقدان سینمایی در سال ۹۳ با حضور کیوان کثیریان، جواد طوسی، جعفر گودرزی و سحر عطرآزاد در خانه سینما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد طوسی با اشاره به اهمیت و جایگاه جشن انجمن منتقدان گفت: ما در انجمن منتقدان تلاش داریم تا این انجمن جایگاه و موجودیت مستقل خودش را داشته باشد.

وی ادامه داد: امسال جشن انجمن منتقدان بزرگداشت علیرضا داودنژاد(کارگردان سینما ایران) و ایرج صابری(منتقد پیشکسوت) برگزار می‌شود.

طوسی افزود: ۱۵ بخش برای داوری درنظر گرفته شده که در ۱۴ بخش ۷ کاندیدا و در بخش فیلم سینمایی نیز ۱۰ کاندیدا معرفی شده‌اند.

طوسی افزود: از جشن انجمن منتقدان؛ سازمان سینمایی حمایت کرده و قرار است علاوه بر اهدای جوایز؛ رضا یزدانی قطعاتی را اجرا کند.

طوسی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که با برگزاری این جشن صمیمیت و حسن اعتماد را در بین سینماگران و منتقدان بیشتر کنیم.

کیوان کثیریان نیز با اشاره به روند رای‌گیری گفت: برای سومین سال رای‌گیری به صورت آکادمیک انجام شد و بعد از جمع‌آوری آراء رای‌ها با کسانی که رای داده‌اند؛ چک و بررسی شد. همچنین بعد از جشنواره فیلم فجر فرم‌های داوری بین اعضای انجمن منتقدان توزیع شده بود و همچنین اعضا می‌توانستند به صورت اینترنتی رای بدهند.

وی ادامه داد: قصد داریم جشنواره مطبوعات را جدا از جشن منتقدان برگزار کنیم به همین دلیل ابتدا جشن انجمن منتقدان برگزار می‌شود و بعد جشن مطبوعات سینمایی. ضمن آنکه داوری جشن مطبوعات سینمایی در روزهایی آینده برگزار می‌شود.

کثیریان افزود: امروز سینماگران اعتمادشان به جشن انجمن منتقدان سینمایی جلب شده است.

جعفر گودرزی(دبیر اجرایی هشتمین جشن منتقدان) نیز گفت: جشن انجمن منتقدان ۲۲ مرداد؛ چهارشنبه در ایوان شمس ساعت ۱۸ برگزار می‌شود و مجید برزگ، کارگردانی مراسم را برعهده دارد و قرار است شهرام شکیبا نیز مجری مراسم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز