خبرگزاری کار ایران

حرف های زیادی برای گفتن داریم؛

نعمتیان: با کاراته کاهای ناشنوا در لیگ برتر شرکت می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۱۴۵

باید بستری فراهم شود که ناشنوایان عزیز کشورمان در ورزش به خصوص رشته های رزمی حضوری جدی و مستمر داشته باشند تا در نهایت شایستگی های این عزیزان به منصه ظهور برسد.

مسئول هیات کاراته ناشنوایان استان تهران گفت: در نظر داریم در لیگ برتر کاراته شرکت کنیم تا کاراته کاهای ناشنوا، توانایی های خود را بیش از پیش اثبات کنند.

حمید نعمتیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: باید بستری فراهم شود که ناشنوایان عزیز کشورمان در ورزش به خصوص رشته های رزمی حضوری جدی و مستمر داشته باشند تا در نهایت شایستگی های این عزیزان به منصه ظهور برسد.

وی ادامه داد: با توجه به حضور استاد مسعود سیدی به عنوان یکی از بزرگان کاراته ایران در راس انجمن کاراته ناشنوایان کشور، مجید اشجعی دبیر انجمن و همچنین سرمربیگری استاد علیرضا سلیمانی به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته ناشنوایان ایران، این بخش از ورزش ناشنوایان در آینده ای نزدیک به جایگاه های خوبی خواهد رسید.

قهرمان کاراته جهان در سال ۲۰۰۷ در ادامه در خصوص برنامه های آتی کاراته ناشنوایان استان تهران اظهار داشت: در نظر داریم مسابقات مختلفی را در استان تهران برگزار کنیم که یکی از آنها رقابت های کشوری در رده سنی بزرگسالان است که به زودی و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

مسئول سبک رزم انتظاران استان تهران در پایان تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف ما، تشکیل تیم های کاراته ناشنوایان در رده های سنی؛ نوجوانان، جوانان و امید است تا به این ترتیب کاراته کاهای ناشنوا بیش از پیش در کوران رقابت ها قرار بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز