خبرگزاری کار ایران

پاسخ شورای بین المللی پرستاران به نظام پرستاری:

باید به فکر راه حل عملی برای صلح در غزه بود

کد خبر : ۱۹۱۱۳۷

این وظیفه جامعه بین الملل و نهادهای منطقه ای است که از همه بخواهند با اقدامات جدی و سریع آتش بسی را ایجاد کنند که امکان ارائه کمک های انساندوستانه مورد نیاز را فراهم آورد.

شورای بین المللی پرستاران(آی سی ان) در پاسخ به نامه رییس کل سازمان نظام پرستاری برای کمک به مردم بی پناه غزه اعلام کرد که از هر فرصتی برای کمک به پایان دادن به خصومت در غزه و کمک به مجروحان استفاده می کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری، در متن نامه پاسخ «دیوید بنتون» مدیر اجرایی شورای بین المللی پرستاران(آی سی ان) به «محمد میرزابیگی» رییس کل سازمان نظام پرستاری آمده است: این زمان، دوران تاریک و ناگواری است که نیازمند تلاش های زیاد ما برای حل مشکل است.

بنتون در نامه خود می افزاید: از کادر رهبری سازمان نظام پرستاری تشکر می کنم که در این موضوع بحرانی با شورای بین المللی پرستاران مکاتبه کرد؛ شهروندان بیگناه در حال کشته و زخمی شدن هستند و ما باید به دنبال راه حل های عملی و مبتنی بر گفت وگو باشیم.

وی تاکید می کند: این وظیفه جامعه بین الملل و نهادهای منطقه ای است که از همه بخواهند با اقدامات جدی و سریع آتش بسی را ایجاد کنند که امکان ارائه کمک های انساندوستانه مورد نیاز را فراهم آورد.

بنتون در نامه خود خاطرنشان می کند: شورای بین المللی پرستاران تا به حال حمله به امکانات صلیب سرخ را در غزه محکوم کرده است و در حال حاضر با ائتلافی از سازمانهای غیر دولتی در حال درخواست راه حلی برای صلح و پایان دادن به خصومت هستیم که به کمک آن بتوان به مجروحان رسیدگی کرد.

وی می افزاید: در مورد پیشنهاد سخاوتمندانه سازمان نظام پرستاری برای اعزام پرستار و تجهیزات برای مردم غزه، این موضوع می تواند بخشی از یک توافق و گفت وگو باشد و من مطمئن هستم دولت ایران این تصمیم را برای ارائه این خدمات به آژانس های گوناگون انساندوستانه درگیر در این قضیه اعلام خواهد کرد؛ شورای بین المللی پرستاران هم به سهم خود از هر فرصتی برای کمک به حل این مسئله با گروه هایی که در ارتباط هست، استفاده خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز