خبرگزاری کار ایران

در مراسم اهدای خون به مردم غزه مطرح شد:

اصغر فرهادی: رفتار رژیم صهیونیستی دیکتاتورمابانه است

کد خبر : ۱۹۱۱۳۳

در جریان اتفاقات غزه هر فردی فارغ از نگاه سیاسی و اعتقادات خود به شکلی احساسات خود را بروز می‌دهد و با مردم غزه همدردی می‌کند.

اصغر فرهادی(کارگردان سینمای ایران و برنده جایزه اسکار برای بهترین فیلم خارجی) صبح امروز(۱۱ مرداد) در سازمان انتقال خون ایران حاضر شد تا با اهدای خون به مردم غزه جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ فرهادی بعداز اهدای خون خود گفت: رفتار سینماگران در قبال غزه و جنایات رژیم صهیونیستی یک رفتار هوشمندانه تبلیغاتی و با هدف ابراز همدردی است.

وی ادامه داد: در جریان اتفاقات غزه هر فردی فارغ از نگاه سیاسی و اعتقادات خود به شکلی احساسات خود را بروز می‌دهد و با مردم غزه همدردی می‌کند.

وی ادامه داد: ایده‌ای که امروز مطرح شده از طرف تمام اهالی سینما است و من نیز دلم می‌خواست همراه این حرکت باشم. زیرا این حرکت بسیار انسان‌دوستانه است وسینمای ایران در این نوع حرکات انسان‌دوستانه همیشه پیش قدم و مدافع بوده است.

وی با اشاره به رفتار رژیم صهیونیستی گفت: رفتار رژیم صهیونیستی دیکتاتورمابانه و دیکتاتورگرایانه است. آنها تصور می‌کنند که دیگران غیر از خودشان حق زندگی ندارند و باید از بین بروند

وی ادامه داد: اینگونه حرکت‌ها که توسط سینما گران انجام می‌شود انعکاس زیادی در دنیا دارد و امروز دیگر دنیا مانند گذشته در مقابل این اتفاقات سکوت نمی‌کند. امیدوارم به زودی کشتار مردم غزه و این جنایات متوقف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز