خبرگزاری کار ایران

رسولی خبر داد:

آغاز اردوی تیم ملی اهداف پروازی

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۰۴۴

ورزشکاران در ۳ رشته تراپ دوتایی، تراپ مردان و تراپ زنان، در این اردو حضور دارند که ۹ نفر از ورزشکارانی که امتیاز بالایی در اردو کسب کنند، برای اعزام به بازی‌های آسیایی انتخاب می‌شوند.

دبیر سازمان تیم‌های ملی از آغاز تمرینات آماده‌سازی تیم ملی اهداف‌پروازی، جهت حضور هر چه بهتر در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر رسولی با اشاره به برگزاری این اردو در سایت آزادی گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی اهداف‌پروازی با حضور سیزده نفر، از امروز آغاز شده و ورزشکاران خود را برای حضور در مسابقات قهرامانی جهان که شهریورماه در اسپانیا برگزار می‌شود و همچنین حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی اینچئون، آماده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اردو تا آغاز بازی‌های آسیایی ادامه دارد، افزود: ورزشکاران در ۳ رشته تراپ دوتایی، تراپ مردان و تراپ زنان، در این اردو حضور دارند که ۹ نفر از ورزشکارانی که امتیاز بالایی در اردو کسب کنند، برای اعزام به بازی‌های آسیایی انتخاب می‌شوند.

رسولی به رسیدن مقداری مهمات برای ورزشکاران اهداف‌پروازی اشاره کرده و اظهار داشت: پیش از تعطیلات عید فطر، مقداری مهمات برای ملی‌پوشان فراهم شده که متاسفانه جوابگوی این مدت اردو نیست.

دبیر سازمان تیم‌های ملی در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدواریم هر چه زودتر مشکلات این ورزش برطرف و مهمات به اندازه کافی در اختیار تیم ملی قرار گیرد تا بتوانیم برنامه‌های مربیان را اجرایی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز