خبرگزاری کار ایران

تأمین‌اجتماعی استان قم ۶۸۰ میلیارد ریال طلبکار است

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۰۴۰

«بخشی از این مطالبات مربوط به دستگاه‌های دولتی از سال‌های گذشته است که امیدواریم تدابیری برای پرداخت آن اندیشیده شود.»

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان قم گفت: کل مطالبات معوق تأمین‌اجتماعی در این استان، ۶۸۰ میلیارد ریال است.

به گزارش ایلنا، سیدمجتبی موسوی با اعلام این مطلب اظهار داشت: بخشی از این مطالبات مربوط به دستگاه‌های دولتی از سال‌های گذشته است که امیدواریم تدابیری برای پرداخت آن اندیشیده شود.
وی خاطرنشان کرد: تعداد افراد زیرپوشش بیمه تأمین‌اجتماعی در استان قم تا پایان سال گذشته ۷۳۵ هزار نفر بوده است که ۶۴ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.
مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان قم، تعداد مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی این استان را ۳۱هزار و ۹۲۷ نفر اعلام کرد و افزود: این رقم تا پایان سال‌جاری احتمالاً به ۳۵ هزار نفر برسد.
وی ادامه داد: حدود ۳۰ هزار نفر در استان قم در بحثهدفمندی یارانه‌ها از معافیت بیمه استفاده می‌کنند که شامل قالیبافان خانگی، رانندگان درون و برون‌شهری، مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی، باربران و زنان سرپرست خانوار می‌شوند.
موسوی با بیان اینکه تمامی کارفرمایان با شرایط ایجاد اشتغال می‌توانند از ۲۰ درصد معافیت پرداخت بیمه استفاده کنند، خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۴۰ هزار نفر از این طرح استفاده کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز