خبرگزاری کار ایران

هواداران استقلال برای من محترمند؛

دایی: برای شروع لیگ نتیجه بدی نبود / چرا نباید از حق تیمم دفاع کنم؟

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۹۹۶

ما مقابل تیم قدرتمندی بازی می کردیم. آنها تیم دست و پا بسته ای نبودند و توانستند فصل قبل سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بگیرند. با این حال در نیمه دوم ما تیم برتر میدان بودیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر نفت در اولین دیدار لیگ چهاردهم گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و فکر می کنم برای شروع نتیجه بدی نبود.

به گزارش ایلنا، علی دایی پس از تساوی ۱ - ۱ شامگاه امروز جمعه تیمش برابر نفت تهران به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: فکر می کنم برای شروع نتیجه بدی نبود. در نیمه دوم ما عملکرد بهتری داشتیم و فشار زیادی را روی دروازه نفت آوردیم اما نتوانستیم از موقعیت هایی که ایجاد کرده بودیم استفاده کنیم. از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم راضی هستم و امیدوارم بتوانیم در ادامه هم این روند را ادامه دهیم.

وی در مورد صحنه گلی که تیمش دریافت کرد گفت: این موقعیت ها معمولا کم ایجاد می شود و ما گل ساده ای را دریافت کردیم. ما مقابل تیم قدرتمندی بازی می کردیم. آنها تیم دست و پا بسته ای نبودند و توانستند فصل قبل سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بگیرند. با این حال در نیمه دوم ما تیم برتر میدان بودیم.

علی دایی در مورد قضاوت داور هم گفت: براساس اطلاعیه ای که آقایان اعلام کردند ما نمی توانیم در مورد داوری اظهار نظری کنیم. اما باید جام جهانی را به عنوان یک درس در نظر بگیریم. اینجا اما متاسفانه قوانینی می گذارند که به آن عمل نمی کنند. مگر در بازی با آرژانتین که پنالتی ایران را نگرفتند همه اینها اعتراض نکردند. حالا چطور من نمی توانم از حق تیمم دفاع کنم. بجز صحنه پنالتی صحنه های دیگری هم بود اما ما اعتراض نمی کنیم و امیدوارم صالحی در کارش موفق باشد.

علی دایی در ادامه خاطرنشان کرد: در دیدار فصل گذشته برابر فولاد افشین با دست توپ را کنترل کرد و به ما گل زد و داور هم پذیرفت اما مشابه همین صحنه امروز اتفاق افتاد که داور نگرفت. به ما گفته اند صحبت نکنیم. ما هم صحبت نمی کنیم تا ببینیم داوری ما بهتر می شود یا نه. اول باید قانونی که وضع می کنیم خودمان عمل کنیم بعد بیایند از علی دایی بخواهند که صحبت نکند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اتفاقاتی که روی سکوها رخ داد گفت: من در مورد اتفاقات روی سکوها صحبت خاصی نمی کنم. اگر قانونی وضع شده باید به آن عمل کرد. من کار خودم را می کنم. هواداران استقلال برای من محترم هستند و کاری به این مسائل ندارم. تمام تمرکزم روی پرسپولیس است که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز