خبرگزاری کار ایران

نگذاشتیم دست مان رو شود؛

منصوریان: کم تجربه بودیم / پرسپولیس توان کسب یک امتیاز را داشت!

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۹۹۵

ما تیم برتر میدان بودیم و می توانستیم به پیروزی هم برسیم اما کم تجربگی بازیکن نفت در دقایق پایانی این فرصت را از ما گرفت.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس گفت: تیم ما در نیمه دوم برتر بود و می توانست به پیروزی برسد اما پرسپولیس هم توانایی کسب یک امتیاز را داشت!

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک شامگاه امروز جمعه تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب گفت: پرسپولیس این توانایی را داشت که یک امتیاز را کسب کند اما در نیمه دوم ما تیم برتر بودیم و هر وقت اراده می کردیم توپ را در اختیار می گرفتیم.

وی یادآور شد: ما در تورنمنت شهدا شرکت نکردیم تا دست مان رو نشود. بازی اول ما برای بازیکنان ایجاد روحیه می کند. اسلحه پنهان ما بازیکنان سرزن بودن که می توانستیم از این راه به گل برسیم. ما تغییرات زیادی در تیم نفت داشتیم و از بازیکنان جوان استفاده کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران افزود: در خیلی از صحنه ها هر وقت احساس می کردیم که باید توپ را حفظ کنیم به راحتی این کار را می کردیم و هافبک های ما به خوبی به توپ ضربه زدند. ما تیم برتر میدان بودیم و می توانستیم به پیروزی هم برسیم اما کم تجربگی بازیکن نفت در دقایق پایانی این فرصت را از ما گرفت.

منصوریان ادامه داد: من شناخت خوبی از بازیکنان جوان تیم پرسپولیس داشتم چرا که فصل گذشته در تیم امید با آنها کار کرده بودم. ما پیام صادقیان را بستیم و اجازه ندادیم فعالیتی داشته باشد.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد درگیری لفطی بین جواد نکونام و امیر قلعه نویی نیز گفت: اصول حرفه ای ایجاب می کند که من وارد مسائل استقلال نشوم اما این را باید عنوان کنم که می شد این ماجرا را داخل خانواده حل کرد و نیاز نیست به رسانه ها کشیده شود. حفظ و شان همدیگر خیلی می تواند بهتر باشد. ما نباید بگذاریم الگوی غلطی از ما ارائه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز