خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس(۱) - نفت تهران(۱)؛

تساوی دایی و منصوریان در گام اول / دو تیم اخراجی دادند

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۹۸۴

دیدار کم افت و خیز تیم های پرسپولیس و نفت تهران با تساوی به پایان رسید. در این دیدار گل زیبای پیام صادقیان روی یک ضربه کاشته را غلامرضا رضایی مهاجم پیشین پرسپولیس پاسخ داد.

دیدار کم افت و خیز تیم های پرسپولیس و نفت تهران از هفته اول رقابت های لیگ برتر با تساوی به پایان رسید. در این دیدار گل زیبای پیام صادقیان روی یک ضربه کاشته را غلامرضا رضایی مهاجم پیشین پرسپولیس پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز دوم از هفته نخست رقابت های لیگ برتر عصر امروز جمعه با دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران پگیری شد که نتیجه این دیدار با همان گل هایی که در نیمه نخست رقم خورد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار که قضاوت آن را احمد صالحی برعهده داشت و در حضور نزدیک به ۱۸ هزار تماشاگر برگزار شد، ابتدا پیام صادقیان روی یک ضربه کاشته از فاصله ۲۵ متری دروازه نفت و بیرانوند را به زیبایی باز کرد.

پس از این گل پرسپولیس تاحدودی عقب نشست و این تیم نفت بود که اداره بازی را در اختیار گرفت تا اینکه در دقیقه ۲۶ غلامرضا رضایی از پشت محوطه جریمه دروازه سوشا مکانی را هدف گرفت که توپ پس از برخورد به دروازه بان پرسپولیس درون دروازه جای گرفت. در دقایق پایانی نیمه اول نیز روی حرکت پیام صادقیان و شلیک عباس زاده می رفت که دروازه نفت تهران باز شود اما تیر افقی دروازه مانع از برتری سرخپوشان در نیمه نخست شد.

در نیمه دوم پریسپولیس صاحب موقعیت های بهتری شد ولی در باز کردن دروازه نفت توفیقی نداشت. در دقیقه ۷۰ رضا نوروزی یک موقعیت تک به تک را به بالای دروازه فرستاد. دقیقه ۸۱ هم ضربه سر بنگر در آستانه دروازه به عباس زاده رسید اما ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت. پرسپولیس در ادامه هرچند چهره هجومی تری داشت اما حملات این تیم چندان زهر دار نبود تا دروازه بیرانوند چندان تهدید نشود. در دقیقه ۸۷ حاج محمدی مدافع نفت با خطای محرز بر روی پیام صادقیان با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد. چند دقیقه بعد و در دقیقه ۹۲ کفشگری حرکت مدافع نفت را تلافی کرد و با خطا بر روی مهاجم نفت دومین کارت زرد را از صالحی گرفت تا دو تیم در کارت های قرمز هم مساوی شوند. در این دیدار محسن بنگر از پرسپولیس و سیامک کوروشی هم کارت زرد دریافت کردند.

در دیگر دیدارهای عصر امروز سپاهان با گل های وریا غفوری و جواهیر سوکای دو بر صفر از سد پیکان گذشت و گسترش فولاد تبریز و استقلال صنعتی خوزستان به تساوی ۱ - ۱ رضایت دادند. در این دیدار خسروی بازیکن صنعتی خوزستان به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد و در واپسین دقایق این دیدار روح الله سیف اللهی با باز کردن دروازه گسترش تیمش را از یک شکست خانگی نجات داد.

- نتایج کامل روز دوم هفته اول به شرح زیر است:
جمعه - ۱۰ / ۰۵ / ۹۳
پدیده مشهد(صفر) - ملوان بندرانزلی(صفر)
سایپا البرز(صفر) - نفت مسجدسلیمان(صفر)
سپاهان اصفهان(۲) - پیکان تهران(صفر)
صنعتی خوزستان(یک) - گسترش فولاد تبریز(یک)
پرسپولیس تهران(یک) - نفت تهران(یک)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز