خبرگزاری کار ایران

پدیده مشهد(صفر) - ملوان انزلی(صفر)؛

۲ امتیاز خانگی مشهدی ها پرید / شروع نه چندان خوب مرزبان

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۹۶۷

دیدار تیم های پدیده مشهد و ملوان بندر انزلی در نیمه نخست با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

دیدار تیم های پدیده مشهد و ملوان بندر انزلی با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید تا نماینده مشهد ۲ امتیاز خانگی را مقابل ملوانان از دست بدهد تا شروع نه چندان خوبی در نخستین حضورش در لیگ برتر داشته باشد.

به گزارش ایلنا، در نخستین دیدار از روز دوم هفته نخست لیگ برتر باشگاه های ایران، از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد با قضاوت البرز حاجی پور تیم پدیده این شهر میزبان ملوان بندر انزلی بود که حاصل تلاش دو تیم تساوی بدون گل بود تا سهم هر یک از دو تیم فقط یک امتیاز باشد ولی این شروع خوبی برای نماینده مشهد نبود چراکه ۲ امتیاز خانگی را به راحتی از دست داد.

در این دیدار که نخستین بازی شاگردان علیرضا مرزبان در لیگ برتر محسوب می شد، این تیم با حضور بازیکنانی مانند رضا عنایتی، یونس شاکری و عباس محمد رضایی در خط حمله بارها تا پشت محوطه جریمه مهمان شمالی پیشروی کردند، ولی قفل دروازه ملوانان بسته ماند تا پدیده در ورزشگاه خانگی دست خالی بازی را ترک کند. البته شوت های عباس محمدرضایی و صادقی چندین بار در طول ۹۰ دقیقه دروازه ملوان را با خطر جدی مواجه کرد ولی قفل دروازه این تیم شمالی را باز نکرد تا سهم مرزبان و توماس هسلر معروف از بازی نخست فقط یک امتیاز باشد.

البته در سوی دیگر میدان شاگردان نصرت ایراندوست هم تلاش زیادی برای رسیدن به دروازه پدیده داشتند که این تلاش ها نیز گلی را برای مهمان در بر نداشت.

- نتایج کامل دیدارهای هفته اول به شرح زیر است:

جمعه - ۱۰ / ۰۵ / ۹۳

پدیده مشهد(صفر) - ملوان بندر انزلی(صفر)

سایپا البرز(صفر) - نفت مسجدسلیمان(صفر)

صنعتی خوزستان(صفر) - گسترش فولاد تبریز(صفر)

پرسپولیس تهران(یک) - نفت تهران(یک)

سپاهان اصفهان(۲) - پیکان تهران(صفر)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز