خبرگزاری کار ایران

در هتل آکادمی ملی برگزار شد؛

برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی زیر ۱۴ سال

کد خبر : ۱۹۰۹۵۵

بازیکن حرفه ای بازیکنی است که در کنار فعالیت ورزشی خود، تحصیل و دانش را اولویت کاری خود قرار داده تا مانند یک بازیکن حرفه ای چه در میادین ورزشی و چه در دانشگاه موفق باشید.

مراسم بدرقه تیم ملی نونهالان با حضور مسئولین فدراسیون فوتبال و جمعی از پیشکسوتان صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم بدرقه تیم ملی نونهالان با حضور مهدی محمد نبی، ناصر نوآموز - رئیس اسبق فدر اسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، گودرز حبیبی، حلیم شرعی، حسن یاریار، رسول دانشجو، بهزاد آزاد، حجت السلام مالک پیش از ظهر امروز با حضور خانواده های بازیکنان تیم ملی زیر ۱۴ سال در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در جمع ملی پوشان زیر ۱۴ سال از آنها خواست در رقابت های قهرمانی آسیا با حفظ اخلاق و جوانمردی عملکرد موفقی داشته باشند.

مهدی محمد نبی در این مراسم گفت: رقابت در میادین بین المللی افتخاری است که نصیب شما جوانان شده واز بین میلیون ها دانش آموز، شما به عنوان منتخبین ایران به مصاف تیم های آسیایی می روید که امیدوار هستم با پیروزی این بازی ها را پشت سر بگذارید.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به مسئولیتی که به عنوان بازیکنان تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ سال بر عهده شما است، امیدوارم بتوانید با اخلاق و جوانمردی بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارید. همچنین از خانواده شما عزیزان نیز تشکر می کنم چرا که به عنوان یک عامل اصلی به تیم ملی نونهالان ایران کمک بسزایی کرده تا شما به این مرحله برسید. تیم ملی نونهالان یکی از تیم هایی است که در مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی همدان حضور دارد امیدوارم با پیروزی این مسابقات را پشت سر بگذارید. باز هم تاکید می کنم علاوه بر کسب نتیجه باید با حفظ اخلاق و بازی جوانمردانه به مصاف حریفان خود بروید و نماینده شایسته ای برای ایران باشید.

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: طی کردن مراحل حضور در تیم ملی این است که با فعالیت و تلاش های مستمر از تیم های پایه به مراحل بالاتری برسید. بازیکن حرفه ای بازیکنی است که در کنار فعالیت ورزشی خود، تحصیل و دانش را اولویت کاری خود قرار داده تا مانند یک بازیکن حرفه ای چه در میادین ورزشی و چه در دانشگاه موفق باشید.

محمد نبی در پایان گفت: این اولین تجربه بین المللی شما در رقابتهای قهرمانی آسیا است و امیدوار هستم که با موفقیت این تجربه بین المللی را پشت سر بگذارید.

در این مراسم پس از صحبت های دبیر کل فدراسیون فوتبال و ناصر نوآموز، برنامه متنوع فرهنگی و معنوی برگزار شد و در نهایت پس از قرائت میثاق نامه بازیکنان، ملی پوشان با عبور از زیر قرآن راهی همدان شدند.


قرائت میثاق نامه
میثاق نامه تیم ملی نونهالان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی اسیا صبح امروز در مراسم بدرقه تیم ملی زیر ۱۴ سال قرائت شد. متن میثاق نامه به این شرح است: ما اعضای تیم ملی فوتبال نونهالان به ارواح پاک شهدای نوجوانان شهید غزه درود می فرستیم و مراتب همدردی خود را با خانواده این عزیزان ابراز می کنیم و آزادی قدس عزیز و آسایش مردم فلسطین به ویژه نوجوانان این کشور را از خداوند متعال خواهانیم. اینک که در آستانه رقابت های آسیایی قرار گرفته ایم، متعهد می شویم با رعایت اصول اخلاق ورزشی و نیز احترام به قوانین بازی جوانمردانه با حفظ ارزش های اسلامی و دینی و احترام به حریف تا سرحد توان برای اعتلای نام ایران عزیز تلاش کنیم. بر خود لازم می دانیم در خلال این رقابت ها الگوی شایسته از نوجوان ایرانی را به سایر ملل معرفی کرده و در راه افتخار آفرینی برای کشورمان با حفظ حرمت و ادب نسبت به مربیان و دست اندرکاران این دوره از مسابقات تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز