خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد؛

شعار همیشگی مرگ بر آمریکا از سوی ملت همیشه هوشیار ایران به حق است

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۹۵۰

درحال حاضر جنایت وحشیانه اسراییل در نوار غزه مورد حمایت و تصدیق آمریکا است و به همین دلیل شعار همیشگی مرگ بر آمریکا از سوی ملت همیشه هوشیار ایران به حق است.

امام جمعه خرم آبا گفت: درحال حاضر جنایت وحشیانه اسراییل در نوار غزه مورد حمایت و تصدیق آمریکا است و به همین دلیل شعار همیشگی مرگ بر آمریکا از سوی ملت همیشه هوشیار ایران به حق است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی در خطبه های این هفته نمازجمعه خرم آباد با اشاره به ۱۴ مرداد روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی افزود: امروزه یکی از ابزارهای استعمار و استکبار استفاده از کلمه حقوق بشر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: بزرگنرین ناقض حقوق بشر در دنیا، امریکا و رژیم صهیو نیستی هستند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا از حقوق بشر در دنیا سوء استفاده می کند، اظهار داشت: بمباران هیروشیما و ۱۶۰ هزار کشته و مجروح، حمایت از جنایتکاران و تروریست های دنیا از جمله صدام و رژیم شاه، کشتارهای عراق و افغانستان، سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران و تشویق موشک انداز آن در کارنامه ننگین آمریکا ثبت شده است.

وی با اشاره به حمایت آمریکا از گروهک های تروریستی از جمله داعش و طالبان تصریح کرد: حمایت ۶۶ ساله آمریکا از رژیم غاصب اسراییل در پرونده حقوق بشر آمریکا برای همیشه ثبت است.

امام جمعه خرم آباد همچنین گفت: درحال حاضر جنایت وحشیانه اسراییل در نوار غزه مورد حمایت و تصدیق آمریکا است و به همین دلیل شعار همیشگی مرگ بر آمریکا از سوی ملت همیشه هوشیار ایران به حق است.

وی تاکید کرد: سران مرتجع کشورهای عربی خود را در مقابل ظلم به مردم غزه خود را به خواب زده اند و سعی در نشنیدن فریاد مردم فلسطین دارند.

وی اظهار داشت: رژیم غاصب اسراییل در برابر اراده محکم مقاومت اسلامی سست و بی بنیان است ودفاع مردم ایران و اقدامات مسوولان ایران اسلامی در دفاع از ملت بی دفاع فلسطین امید مضاعف به آنان خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به ۱۱ مرداد سالروز شهادت آیت اله شیخ فضل اله نوری گفت: در جریان نهضت مشروطه، شهید نوری نفوذ جریان شبه دینی و روشنفکرهای غرب زده رهبر نهضت را بالای دار فرستاد.

وی با تاکید بر درس گرفتن از تاریخ و جلوگیری از ضربه به دین به نام دین در جامعه اظهار داشت: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری توجه به فرهنگ جامعه و جلوگیری از تهاجم فرهنگی است چراکه در غیر اینصورت منکرها در جامعه رشد می کند.

وی با اشاره به جریان فتنه سال ۸۸ افزود: در این جریان بصیرت هوشیاری و روشنفکری مقام معظم رهبری مانع از تکرار تاریخ و انحراف انقلاب اسلامی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز