خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز:

همدلی رمز دستیابی به اقتصاد مقاومتی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۹۳۰

علیرضا پاک فطرت در دیدار با فرمانده جدید نیروی انتطامی فارس، ضمن تقدیر از هماهنگی پیش آمده میان نیروی انتظامی و شهرداری با انتقاد از برخی مسایل مانند وجود منازل مبله بدون مجوز و نیز تبلیغات گسترده آن به بدترین نحو بر در و دیوار شهر یا وجود فروشندگان میوه و تره بار در گوشه گوشه شهر، گفت: اینگونه ناهنجاری ها در شأن مهد فرهنگ ایران اسلامی نیست و باید مدیریت شود.

شهردار شیراز گفت: همدلی میان مسئولین زمینه دستیابی به اقتصاد مقاومتی را فراهم می کند.
به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، علیرضا پاک فطرت در دیدار با فرمانده جدید نیروی انتطامی فارس، ضمن تقدیر از هماهنگی پیش آمده میان نیروی انتظامی و شهرداری با انتقاد از برخی مسایل مانند وجود منازل مبله بدون مجوز و نیز تبلیغات گسترده آن به بدترین نحو بر درودیدار شهر یا وجود فروشندگان میوه و تره بار در گوشه گوشه شهر، گفت: اینگونه ناهنجاری ها در شأن مهد فرهنگ ایران اسلامی نیست و باید مدیریت شود.
وی افزود: برخی برای کسب درآمد به فروش بار می پردازند یا بعضی افراد با نوشتن شماره تلفن همراهشان بر همه جای شهر در اجاره منازل بدون مجوز، واسطه گری می کنند و مبلغی کم یا زیاد به دست می آورند؛ اما این که هر گوشه ای از شهر را به مرکزی برای این مسائل تبدیل کنند و حتی مأموران شهرداری که فرزندان همین شهر و استان هستند را کتک بزنند مورد قبول هیچ کس نیست.
علیرضا پاک فطرت تبدیل شدن شیراز به بهشت متکدیان به اضافه آنچه مطرح شد را بسیار مضر توصیف کرد و افزود: با همدلی کم سابقه ای که اکنون میان استانداری، فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی و شورای اسلامی شهر و… بوجود آمده باید بتوانیم این موارد را بصورت ریشه ای حل کنیم؛ بصورت ریشه ای و از اساس، زیرا درآمد و اشتغال جوانان هم مهم است.
شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنانش به موضوع امنیت در پیاده راه ها و بوستان ها پرداخت و افزود: از هیچگونه حمایتی برای راه اندازی پلیس پارک دریغ نخواهیم کرد.
وی همچنین با اشاره به مقام دوم انجام پروژه های عمرانی ترافیکی و فرهنگی پس از تهران در شیراز، گفت: باید در این زمینه به لحاظ همکاری پلیس با شهرداری تقدیر و تشکر کرد زیرا در بعضی روزها حتی چند بار نیاز به تغییر ترافیک در اطراف پروژه ها بودیم که انجام شد.
علیرضا پاک فطرت ایجاد برخی محدودیت های ترافیکی را نه به نام طرح ترافیک، در برخی نقاط و ساعت ها در بعضی محورها حتی دورتر از محدوده مصوب ترافیکی را اجتناب ناپذیر دانست و افزود: شهر یک موجود زنده است و زندگی در آن جریان دارد، پس با همکاری شهروندان و دیگر مسئولان بویژه پلیس می توانیم در برخی معابر به فراخور نیاز و بر اساس شرایط، تغییرات و محدودیت ها را با اطلاع رسانی به موقع لحاظ کنیم که شهروندان بهبود را لمس کنند و بپذیرند.
شهردار شیراز همچنین مقابله با تکدی گری حرفه ای و تخریب منقل خانه ها و حرکت به سمت افزایش امنیت در بافت قدیم که به جولانگاه متکدیان تبدیل شده بود را حرکتی مناسب برای جلب اعتماد شهروندان و زمینه سازی برای بازگشتشان به بافت تاریخی، فرهنگی ارزیابی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز