خبرگزاری کار ایران

۱۰اثر به مسابقه پویانمایی جشنواره فیلم یاس راه یافت

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۹۱۶

هیات انتخاب بخش پویانمایی جشنواره شامل بهرام عظیمی، سعید توکلیان و روانبخش صادقی پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در بخش پویانمایی، ۱۰ اثر را جهت حضور در بخش مسابقه معرفی کردند.

پس از بررسی آثار رسیده به بخش پویانمایی دومین جشنواره بین المللی فیلم ویدئویی تهران(یاس)، هیات انتخاب ۱۰ اثر را جهت حضور در بخش مسابقه پویانمایی معرفی کرد.

به گزارش ایلنا هیات انتخاب بخش پویانمایی جشنواره متشکل از بهرام عظیمی، سعید توکلیان و روانبخش صادقی پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در بخش پویانمایی، ۱۰ اثر را جهت حضور در بخش مسابقه معرفی کردند.

«بهشت شداد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بهزاد مظاهری، «آقای مهربان» به کارگردانی مشترک سید علیرضا گلپایگانی و بهنام دلداده و تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا، «پاییز گرم» به کارگردانی علیرضا اخباری و تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا، «گوهران(آریو)» به کارگردانی مجید شاکری و تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا، «افسانه ماردوش» به کارگردانی حسین مرادی‌زاده و تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا، «عاشورائیان(مسلم بن عقیل)» به کارگردانی ناهید صمدی امینی و تهیه کنندگی مسعود حاجی بابایی، «افسانه شهر قالی» به کارگردانی حمیدرضا حافظی و تهیه‌کنندگی مجید شاکری، «داستان سامرا» کار مشترک حسین سلطانی و وحید چالاک به تهیه‌کنندگی مجید اسماعیلی و «نگین هفت دریا» به کارگردانی عباس محبی و تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا، ۱۰ اثر راه یافته به بخش مسابقه پویانمایی هستند.

دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدئویی تهران(یاس) به دبیری حسین مسافر آستانه، یکم تا ششم شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز