خبرگزاری کار ایران

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس:

مردم بهمئی از شرایط کنونی تامین برق ناراضی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۸۶۴

برخی اقدامات صورت گرفته اما متاسفانه برغم تمامی پیگیری‌های مستمر، مسوولان شرکت توزیع نیروی برق این استان نتوانسته‌اند پاسخ مناسبی برای رفع مشکلات تامین برق و دغدغه‌های مردم این دیار دهند.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس نهم شورای اسلامی تاکید کرد که مردم شهرستان گرمسیری بهمئی بعنوان یکی از شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌اش بشدت از وضعیت کنونی تامین برق در دمای ۵۰ درجه نگران هستند و در تماس‌های تلفنی از وی می‌خواهند بفکر چاره و تدابیر جدیدی باشد.

حجت السلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری در گفت‌و‌گو اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: شهرستان گرمسیری بهمئی در حوزه انتخابیه این جانب که دمای هوای این شهرستان در تابستان به بالای ۵۰ درجه هم می‌رسد از وضعیت کنونی تامین برق بشدت ناراضی و گله‌مند هستند.

وی با بیان اینکه شرایط نگران کننده‌ای در حوزه تامین برق شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون وجود دارد، تصریح کرد: برخی اقدامات صورت گرفته اما متاسفانه برغم تمامی پیگیری‌های مستمر، مسوولان شرکت توزیع نیروی برق این استان نتوانسته‌اند پاسخ مناسبی برای رفع مشکلات تامین برق و دغدغه‌های مردم این دیار دهند.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افزود: ایستگاه برق ۱۳۲ کیلو وات کنونی شهرستان بهمئی نمی‌تواند به تنهایی مشکل تامین برق این شهرستان را حل کند و بار‌ها به مسوولان شرکت توزیع نیروی برق استان نیز این موارد را گوشزد و تذکر داده‌ایم اما کسی پاسخگو نیست.

بزرگواری از رایزنی‌های خود با مسوولان برق استان خوزستان به‌دلیل همجواری شهرستان بهمئی با این استان خبرداد و تصریح کرد: از مسوولان برق این استان خواهش کرده‌ایم در تامین برق شهرستان گرمسیری بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری‌های لازم را داشته باشند.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس گزارش‌های دریافتی، برق شهرستان بهمئی روزانه و بطور مستمر قطع و وصل شده و هیچگونه پایداری ندارد.

وی از مسوولان وزارت نیرو درخواست کرد که بفکر تدابیر مطلوبی برای تامین برق شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده تا گله‌مندی مردم این منطقه به نارضایتی عمومی تبدیل نشود.

شهرستان بهمئی در منطقه گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد و در همسایگی شهرستان بهبهان استان خوزستان واقع شده است. این شهرستان با یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد حدود ۳۰۰ کیلومتر فاصله داشته که محروم‌ترین شهرستان این استان نیز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز