خبرگزاری کار ایران

فاضلاب شهر جدید سهند بدون رعایت مسایل بهداشتی سرازیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۸۵۲

ورود فاضلاب شهر جدید سهند به منطقه ینگی کند واقع در جنب نیروگاه حرارتی تبریز جاده آذرشهر، با توجه به فصل گرمای تابستان زمینه آلودگی زیست محیطی و بهداشتی را در این منطقه فرهم آورده است. / تلاش خبرنگار ما برای گفتگو با مسئولان آب و فاضلاب منطقه برای پاسخگویی بی نتیجه و به بعد از ایام تعطیلات موکول شده است.

فعال شدن فاضلاب شهر جدید سهند و سرازیر شدن آن بدون رعایت مسایل فنی و بهداشتی در ایام تعطیل برای مردم منطقه مشکل آفرین شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ورود فاضلاب شهر جدید سهند به منطقه ینگی کند واقع در جنب نیروگاه حرارتی تبریز جاده آذرشهر، با توجه به فصل گرمای تابستان زمینه آلودگی زیست محیطی و بهداشتی را در این منطقه فرهم آورده است.

ورود این فاضلاب، آلودگی اراضی کشاورزی و باغات، آلودگی اهالی و دام های منطقه به بیماریهای عفونی و تهدید آب زرینه رود که یکی از منابع تامین آب آشامیدنی شهر تبریز به شمار می رود را در پی دارد ولی متاسفانه هیچ اقدامی از مسئولان در این زمینه به جشم نمی خورد.

تلاش خبرنگار ما برای گفتگو با مسئولان آب و فاضلاب منطقه برای پاسخگویی بلانتیجه و به بعد از ایام تعطیلات موگول شده است.

این گزارش حاکی است در روزهای گذشته با توجه به مسدود بودن مسیل و انحراف فاضلاب و رسوخ به قنات فتح آباد واقع در منطقه ضمن تخریب این قنات و ایحاد خسارات سنگین به کشاورزان و باغداران آلودگی قنات و آبهای سطحی و زیرزمینی کشاورزی نیز دیده می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز