خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه بستان آباد:

تجاوز صهیونیست‌ها به غزه برای ترمیم شکست‌های گذشته آنان است

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۸۴۶

شاهد شکست سنگین‌تر پیکره پوشالی رژیم خون‌آشام صهیونیستی از سوی نیروهای «مقاومت» خواهیم ‌بود.

فرمانده سپاه بستان آباد علت اصلی تجاوز صهیونیست‌ها به غزه و به خاک و خون کشاندن مردم بی‌گناه غزه را ترمیم شکست‌های گذشته این رژیم و بازیابی وجهه و روحیه از دست رفته سربازان اسرائیل غاصب دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم اشتریه که در جمع پایوران و سربازان وظیفه این ناحیه، سخن می کفت اظهار داشت: انشاالله شاهد شکست سنگین‌تر پیکره پوشالی رژیم خون‌آشام صهیونیستی از سوی نیروهای «مقاومت» خواهیم ‌بود.

وی با تأکید بر اینکه امروز مردم غزه نماد مظلومیت در جهان هستند گفت: باید از این ملت ستمدیده حمایت کرد.

اشتریه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و سفارش بزرگان دین بر حمایت از مظلوم، کشتار مردم غزه و سکوت مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر به خصوص در کنار آنها برخی دولت های اسلامی را به شدت محکوم کرد و خواستار کمک مالی مردم به ملت مظلوم فلسطین شد.

وی حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه در اوج سکوت مرگبار جوامع جهانی و منطقه‌ای را نشان‌دهنده رفتار وحشیانه رژیم اشغالگر قدس دانست که با اتحاد امت اسلامی می‌تواند این حملات پایانی بر عمر ننگین این رژیم باشد.

اشتریه از همه مردم و مسئولان خواست تا آنجا که می‌توانند به غزه و مردم بی‌دفاع فلسطین کمک‌های مالی و دارویی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز