خبرگزاری کار ایران

مسابقات قرآن کریم و اذان کارکنان تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۸۴۵

این مسابقات در ۴ رشته قرائت، ترتیل، مفاهیم و اذان با حضور بیش از ۱۱۰ شرکت کننده از ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی برگزار شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن کریم و اذان کارکنان ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان خبر داد.

میر احد حسینی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با تأکید بر ضرورت اشاعه فرهنگ قرآنی در بین کارکنان و بهره‌مندی آنان از این پیام آسمانی و ارتقاء سطح آگاهی‌ها با استفاده از مفاهیم قرآنی اظهار داشت: این مسابقات در ۴ رشته قرائت، ترتیل، مفاهیم و اذان با حضور بیش از ۱۱۰ شرکت کننده از ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه اساس مکتب حیات بخش اسلام قرآن کریم است و هر حرکتی را با قرآن آغاز کنیم خیر و برکت در آن بسیار است، تصریح کرد: گسترش فعالیت‌های قرآنی یکی از اهداف اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوده و در این راستا برنامه ریزی‌های خوبی صورت گرفته تا به فعالیت‌های مختلف قرآنی، دینی و فرهنگی این حوزه انسجام داده شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی فرصت مناسبی برای فراهم کردن زمینه‌های لازم برای ترویجآیات روشن بخش و مبین قرآن کریم در بین اقشار متخلف جامعه است. حسینی اظهار کرد: تمام موفقیت‌ها و پیشرفت‌هایی که در روند رو به رشد در انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم همگی مرهون برکات کلام وحی و قرآن کریم و همچنین توجهی است که کارکنان و خدمتگذاران این انقلاب به قرآن و معجزه پیامبر اسلام(ص) نشان می‌دهند.

همین گزارش حاکی است این مسابقات در دو گروه خواهران و برادران برگزار شدو به نفرات بر‌تر این مسابقات جوایزی اهداء شد.

اسامی نفرات بر‌تر به شرح زیر است:

در رشته اذان: حبیب ابطهی فر از بانک رفاه کارگران(مقام اول)، حسین حسین‌زاده از مدیریت درمان تامین اجتماعی(مقام دوم) و عمار صاحبی باویل از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان(مقام سوم).

رشته مفاهیم خواهران: راحله محمدی از درمانگاه تامین اجتماعی شبستر(مقام اول)، فاطمه عابدزاده از شعبه یک سازمان تامین اجتماعی(مقام دوم) و نعیمه قربانپور از شعبه ۵ تامین اجتماعی(مقام سوم).

رشته مفاهیم برادران: ایوب حق وردیزاده از مدیریت تامین اجتماعی - بیمارستان تامین اجتماعی(مقام اول)، اصغر دانش فر از مدیریت تامین اجتماعی - بیمارستان عالی نسب(مقام دوم) و هادی آدی بیگ از بانک توسعه تعاون(مقام سوم).

رشته قرائت: ابراهیم عبدی از بهزیستی(مقام اول)، عادل مهدوی از مدیریت درمان تامین اجتماعی(مقام دوم) و رضا صمدیان از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان(مقام سوم).

رشته ترتیل: حمداله قره داغی از اداره کل بیمه سلامت(مقام اول)، حسین عطایان از کمیته امداد امام خمینی(ره)(مقام دوم) و سید جلال قادری از اداره کل تامین اجتماعی استان(مقام سوم).

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز