خبرگزاری کار ایران

علیرضا خمسه زنگ افتتاح نمایش «آرسنیک و تور کهنه» را می‌نوازد

کد خبر : ۱۹۰۷۸۰

زنگ آیین افتتاح نمایش «آرسنیک و تور کهنه» به کارگردانی حسین پارسایی را «علیرضا خمسه» به صدا درمی‌آورد.

آیین افتتاح نمایش «آرسنیک و تور کهنه» به نویسندگی جوزف کسلرینگ و کارگردانی حسین پارسایی، شنبه ۱۱ مرداد ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود و علیرضا خمسه هنرمند نامدار تئا‌تر، سینما و تلویزیون زنگ افتتاح نمایش را می‌نوازد.

به گزارش ایلنا؛ پارسایی این نمایش را با حضور هنرمندانی همچون بهاره رهنما، بیژن بنفشه‌خواه، پژمان جمشیدی، سپند امیرسلیمانی، سامان دارابی، فرناز رهنما، فهیمه امن‌زاده، اردشیر کاظمی، نیما سیاری و خسرو احمدی روی صحنه خواهد برد.

«آرسنیک و تور کهنه» یک کمدی‌کلاسیک است که در تولید آن سعی شده ظرفیت‌های روز جامعه و مختصات اجتماعی و همچنین نیاز مخاطب در نظر گرفته شود.

«آرسنیک و تور کهنه» قطعه کلاسیک از وصف چیره‌گی جنون بر عقل است و از زمان نخستین اجرا در ۱۹۴۱ یکی از موفق‌ترین کمدی‌های برادوی بوده است.

نمایش «آرسنیک و تور کهنه» به کارگردانی حسین پارسایی مرداد ماه سال جاری روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان به خرید اینترنتی نمایش‌های تماشاخانه ایرانشهر می‌توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www. tamashakhaneh. ir نسبت به خرید اینترنتی بلیط‌های نمایش‌ها اقدام یا با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز